Astralnoise Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Kan flytte fjell med tankene, antenne en skog med blikket, you name it. Hva ville du gjort? Tilbedt vedkommende? Prøvd å tatt livet av h*n? Forsket på vedkommende? Benektet h*ns eksistens? Endret 19. mars 2008 av Zaran Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Eg ville haldt meg lang vekke frå han Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ignorert han og levd livet som før. Å gi han respekt (frykt) ville bare ført til at han sikkert ble mer drittsekk. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Men har han desse kreftene vil han jo truleg gjere mykje for at folk skal leggje merke til han. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg ville blitt godkompis med vedkommende, sånn i tilfelle jeg fikk bråk på by'n og, så klart spurt om han ville melde seg frivillig til forskning. Dette ville jo vært et vitenskapelig mirakel! Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Han hadde blitt drept etter kort tid, av makter som rett og slett hadde sett han som en enorm trussel. Selv en person med guddommelige krefter dør av et velplasser skudd ^^, Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Men har han desse kreftene vil han jo truleg gjere mykje for at folk skal leggje merke til han. Hva er verst? En unge som ikke får oppmerksomhet når h*n gjør ting hvor det er målet, eller en unge som får oppmerksomhet når han gjør disse tingene og "lærer" at det er metoden, enten tenne på en skog eller blåse i stykker noen bygg. Nei, ikke få vedkommende til å sette seg på en høyhest for så å bruke kreftene. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Dette kjem sjølvsagt heilt an på kva type person det er snakk om. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Dette kjem sjølvsagt heilt an på kva type person det er snakk om. Om det er Ghandi 2.0 hjelper det fint lite med eller uten krefter. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Eg trur ikkje det er alle som hadde misbrukt makta dersom dei hadde fått den. Eg for min del hadde garantert gjort det Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Eg trur ikkje det er alle som hadde misbrukt makta dersom dei hadde fått den. Eg for min del hadde garantert gjort det Jo, det er faktisk 100% sikkert at makten hadde blitt misbrukt. Alle, og da mener jeg alle, kan bli manipulert, og makt er det som manipulerer lettest. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Så: In any case, vi ville dødd. Enten av atomkrigholocaust fordi noen var livredde for at den personen skulle gå imot ymse stater, av kvasireligiøse selvmordsbombere som mener det er en falsk "messias", eller at vi hadde blitt drept AV den personen fordi h*n ble sinna. Endret 19. mars 2008 av Zaran Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hmm, tviler på at atomholocaust ville vert det mest praktiske for å ta ut duden Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Tja. Det aller mest praktiske for planeten var å be ham utrydde alle menneskene som bor her. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Tja. Det aller mest praktiske for planeten var å be ham utrydde alle menneskene som bor her. Men så er det mennesket som er i sentrum, ikke planeten Om du faktisk ikke har fått det med deg (håper da virkelig det), er vi de eneste menneskene i vårt solsystem, og mest sannsynlig hele universet Det gjør oss "EPIC!" og ikke fornybare xD Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Ville ikke gjort en dritt før det faktisk påvirket meg på en måte eller en annen. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 **Men så er det mennesket som er i sentrum, ikke planeten *snip* Det er ikke alle som tenker slik.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Men så er det mennesket som er i sentrum, ikke planeten Om du faktisk ikke har fått det med deg (håper da virkelig det), er vi de eneste menneskene i vårt solsystem, og mest sannsynlig hele universet Det gjør oss "EPIC!" og ikke fornybare xD Jeg synes det er litt naivt å tro at vi er de eneste menneskene i hele universet. Grunnet den massive størrelsen. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Men så er det mennesket som er i sentrum, ikke planeten Om du faktisk ikke har fått det med deg (håper da virkelig det), er vi de eneste menneskene i vårt solsystem, og mest sannsynlig hele universet Det gjør oss "EPIC!" og ikke fornybare xD Jeg synes det er litt naivt å tro at vi er de eneste menneskene i hele universet. Grunnet den massive størrelsen. Tenkte noen kom til å gå i den fella Som du sikkert la merke til så sa jeg mennesker, ikke andre livsformer. Jeg tviler veldig sterkt på at det finnes andre mennesker der ute, som er identiske til oss. However så tviler jeg ikke et halvt sekund på at det ikke finnes andre livsformer med intelligens som er utrolig mye mer kompleks enn oss Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Tenkte noen kom til å gå i den fella Som du sikkert la merke til så sa jeg mennesker, ikke andre livsformer. Jeg tviler veldig sterkt på at det finnes andre mennesker der ute, som er identiske til oss. However så tviler jeg ikke et halvt sekund på at det ikke finnes andre livsformer med intelligens som er utrolig mye mer kompleks enn oss Som du også ser så skrev jeg også mennesker. Hvorfor skal ikke livet kunne utvike seg i samme retning som vi har gjort? Og tenk på alle mulighetene for at det finnes intelligent liv, hvorfor skal disse se så forbanna mye mer komplisert ut når etter alt vi vet så trengs det for eksempel tommel? Åhåhåhå, om vi skal følge disse flere millioner menneskene som mener vi er skapt av aliens så er det definitivt at vi ikke er eneste mennesker i universet Endret 20. mars 2008 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå