Gå til innhold

La oss si, at en eller annen person får "guddommelige" krefter...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men har han desse kreftene vil han jo truleg gjere mykje for at folk skal leggje merke til han.

Hva er verst? En unge som ikke får oppmerksomhet når h*n gjør ting hvor det er målet, eller en unge som får oppmerksomhet når han gjør disse tingene og "lærer" at det er metoden, enten tenne på en skog eller blåse i stykker noen bygg.

Nei, ikke få vedkommende til å sette seg på en høyhest for så å bruke kreftene.

Lenke til kommentar
Eg trur ikkje det er alle som hadde misbrukt makta dersom dei hadde fått den. Eg for min del hadde garantert gjort det ;)

Jo, det er faktisk 100% sikkert at makten hadde blitt misbrukt. Alle, og da mener jeg alle, kan bli manipulert, og makt er det som manipulerer lettest.

Lenke til kommentar

Så: In any case, vi ville dødd. Enten av atomkrigholocaust fordi noen var livredde for at den personen skulle gå imot ymse stater, av kvasireligiøse selvmordsbombere som mener det er en falsk "messias", eller at vi hadde blitt drept AV den personen fordi h*n ble sinna.

Endret av Zaran
Lenke til kommentar
Tja. Det aller mest praktiske for planeten var å be ham utrydde alle menneskene som bor her.

Men så er det mennesket som er i sentrum, ikke planeten :) Om du faktisk ikke har fått det med deg (håper da virkelig det), er vi de eneste menneskene i vårt solsystem, og mest sannsynlig hele universet :) Det gjør oss "EPIC!" og ikke fornybare xD

Lenke til kommentar
Men så er det mennesket som er i sentrum, ikke planeten :) Om du faktisk ikke har fått det med deg (håper da virkelig det), er vi de eneste menneskene i vårt solsystem, og mest sannsynlig hele universet :) Det gjør oss "EPIC!" og ikke fornybare xD

Jeg synes det er litt naivt å tro at vi er de eneste menneskene i hele universet. Grunnet den massive størrelsen.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt naivt å tro at vi er de eneste menneskene i hele universet. Grunnet den massive størrelsen.

Tenkte noen kom til å gå i den fella :p Som du sikkert la merke til så sa jeg mennesker, ikke andre livsformer. Jeg tviler veldig sterkt på at det finnes andre mennesker der ute, som er identiske til oss. However så tviler jeg ikke et halvt sekund på at det ikke finnes andre livsformer med intelligens som er utrolig mye mer kompleks enn oss :)

Lenke til kommentar
Tenkte noen kom til å gå i den fella :p Som du sikkert la merke til så sa jeg mennesker, ikke andre livsformer. Jeg tviler veldig sterkt på at det finnes andre mennesker der ute, som er identiske til oss. However så tviler jeg ikke et halvt sekund på at det ikke finnes andre livsformer med intelligens som er utrolig mye mer kompleks enn oss :)

Som du også ser så skrev jeg også mennesker. Hvorfor skal ikke livet kunne utvike seg i samme retning som vi har gjort?

Og tenk på alle mulighetene for at det finnes intelligent liv, hvorfor skal disse se så forbanna mye mer komplisert ut når etter alt vi vet så trengs det for eksempel tommel?

Åhåhåhå, om vi skal følge disse flere millioner menneskene som mener vi er skapt av aliens så er det definitivt at vi ikke er eneste mennesker i universet :wee:

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...