7yvern Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) PCen min driver å fryser vær gang jeg skal bruke PowerISO for å mounte. Vet noen hvorfor? høyre museklikk, mounter image fil, trykker ok, så tar den å loader litt, før den FRYSER helt, og PCen må restartes. Sånt skjer VÆR gang. Noen som vet hvorfor? Det har funka helt fint før =) Endret 20. mars 2008 av 7yvern Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Prøvd å reinstallere programmet? Er det kun en fil den fryses ved mounting eller gjelder det alle filer? Lenke til kommentar
7yvern Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 det gjelder nok ikke bare en dessverre Lenke til kommentar
7yvern Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) jeg har prøvd å slette det og innstallere det, og det hjalp ikke... Det virker som om det skal funke, så kommer det en IRRITERENDES skurre lyd, før PCen fryser, og ingen ting skjer og PCen må restartes. EDIT: den har også begynt å klikke randomly... Bare sånn plutslig fryser PCen... noen forslag på hva dette er for noe? =P Endret 20. mars 2008 av 7yvern Lenke til kommentar
Xevillio Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 jeg har prøvd å slette det og innstallere det, og det hjalp ikke... Det virker som om det skal funke, så kommer det en IRRITERENDES skurre lyd, før PCen fryser, og ingen ting skjer og PCen må restartes. EDIT: den har også begynt å klikke randomly... Bare sånn plutslig fryser PCen... noen forslag på hva dette er for noe? =P har du høy tempratur i pcn? prøv å laste ned speedfan og skjekk,. lenge sia du har støvsugd? virus? Får du nokka feilmelinge? sir windows nåkka? Lenke til kommentar
7yvern Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 er ikke så lenge sia jeg har fjerna støv osv nei... jeg prøvde å bytte fra poweriso til deamontools og da funka det helt fint. så vet ikke hva som er galt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå