Stangern Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hei. Er det noen som vet sånn ca. hvor lenge man skal drikke burn, battery osv. før man skal gjøre noe man trenger å være kvikk til? Og hvor lenge varer virkningen på de? Hilsen Thomas. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg vil si det er litt overvurdert det der. Lite virkning , dessuten er det surt og dårlig for tennene. Ta deg heller en stor krus kaffe Det inneholder antioksydanter og beskytter mot mange utbredte sykdommer. Men ikke mer enn 5 kopper om dagen. http://www.matoppskrift.no/sider/artikkel506.asp Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg vil si det er litt overvurdert det der. Lite virkning , dessuten er det surt og dårlig for tennene. Ta deg heller en stor krus kaffe Det inneholder antioksydanter og beskytter mot mange utbredte sykdommer. Men ikke mer enn 5 kopper om dagen. http://www.matoppskrift.no/sider/artikkel506.asp Takk for opplysningen Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Burn og battery er oppskrytt. Veltet i meg 3 burn, og 10 min senere sovnet jeg på sofaen. Enten er noe galt med meg, eller så er noe galt med burnen. Gå for kaffi du. Det funker! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Skal det ikke være mer koffein i en Battery, enn i en standard kaffekopp? Er i allefall den oppfattningen man har fått av media. Ikke at det er så mye koffein i en kaffekopp heller da. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) En iskald flaske med Urge slår knockout på burn i første runde! Edit: Genialt navn på Burn forresten. Etter man har drukket 10 bokser av den, og likevel holder på å sovne i sokkene, kan man kaste et blikk på boksen. Hva står det der? Nemlig. BURN! Endret 21. mars 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Slike energidrikker er oppskrytt. Kun koffein og sukker. Skal du ha et skikkelig energiboost, må du bruke saker som ephedrine og amfetamin - men ... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Burn er for det meste placebo, det er nesten ikke noe koffein i det, har jeg hørt.. men Redbull skal visst være kraftigere saker^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Redbull funker fint. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Redbull merker jeg ingen ting til, de gangene jeg har kjøp redbull har jeg sovnet tidligere eller like sent/tidlig som vanlig. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Spis deg heller en appelsin eller noen skiver. Funker bedre det. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Mat og vann funker veldig bra om du vil holde deg våken. Det som også hjelper er å gå inn i et fullt opplyst rom, f.eks badet, og kaste litt vann i ansiktet. Ta deg også gjerne en tur ut. Frisk luft hjelper mot tretthet. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hørt at søvn også fungerer. HA_HA nå var jeg festlig, ah ye? Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hadde det funket mot tretthet hadde de nok ikke solgt det i norge uansett..... Norge eeeeey Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Her kan du sjå kor mykje av til dømes Burn du måtte helt i deg før du dødde: http://www.energyfiend.com/death-by-caffeine/ Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Ehh, 45 boser burn før jeg tar kvelden, men 112 bokser Red Bull. Tror det er halvlitere av burn i hvertfall. edit:burn(uk) var det 200 bokser. Sikkert kraftigere i USA. Endret 23. mars 2008 av Dynejonas Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Slike energidrikker er oppskrytt. Kun koffein og sukker. Skal du ha et skikkelig energiboost, må du bruke saker som ephedrine og amfetamin - men ... Vel, nå står faktisk koffein (ren sådan) på listen til WHO over hard drugs, sammen med nikotin og alkohol. Det samme gjør vel forsåvidt amfetamin mener jeg å huske. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Energidrikker innholder ofte også guarana som hjelper på ... ikke bare koffein. Effekten av disse stoffene er veldig forskjellig fra person til person. Koffein-piller holder noen våkene hele natta mens andre kan sovne med en gang Norge er det grense på 150 milligram koffein per liter i slike drikker. Derfor er energidrikken Red Bull, som inneholder 320 milligram koffein per liter, forbudt i Norge. Taurin (som vistnokk skal hjelpe mot skjelving av store intakk koffein og muskeltretthet) er også med på å gjøre det ulovlig i norge Hadde kaffe kommet i dag hadde det nokk ikke blitt loving det heller. Burn har koffein innhold på 150 milligram per liter. Om jeg ikke husker feil er dette nesten det samme som CocaCola.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvor mye koffein er det egentlig i kaffe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Om du vil ha energi? 5 dobbel espresso. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå