Krillekongen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg synes det begynner å bli en stund siden vi har hørt fra deg? Har du hatt noen flere åpenbaringer? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Så spør han direkte da. Hvordan satta han igang big bang? Hvordan får han graviTasjon til å fungere? Er du ikke nysgjerrig da? Hva slags svar forventer du at han skal få da? "Nei jeg bare skrev "Start Big Bang i kjør og trykka enter"? Gud skulle eksistert hadde han nok ikke hatt noen forklaring på det, men uansett forklaring eller ikke så er det langt utenfor vårt rekkevidde - Start gravity Enter Eller så kanskje Duglas Adams hadde rett, at han hadde en felleskommando. Start "47" - enter Gud har gitt meg spesifikke oppgåver, ein for ein. Den fyrste eg har fått, er å rette opp feila. eg hell på lese bibelen, og eg strek under alt som er rett og galt. Men det er ikkje alt eg veit heller om er sant. Eg hell og på å lagar brosjyrar om religionen. Eg går ut i frå at eg snart får bud om å spre religionen og, fortsatt uvisst korleis. Men eg har fått ein pekepinn om at eg skal få krefter då. Post brosjyren her hvis du blir ferdig med den. Kan være artig å lese (ikke ment sarkastisk). Eg var 100% usikker på at det var Gud ja. men når eg høyrde om det korleis Muhammed hadde blitt lurt byrja eg og bli usikker! Viss det er djevelen som lurar meg. :| Eg er jo berre eit mennesje så eg kan ikkje vite.Eg har større temporallaepp enn andre fordi eg er utvalt av Gud, altså hans son. Jesus hadde ikkje det, men når eg har spurt Gud kvifor eg har fått det, så seier han berre "det vil tida vise" .Det er netopp derfor og eg vert bekymra, kvifor vil ikkje Gud seie det? Kan det vere at temporallappen eigentleg er noke djevelen har festa inni meg for å gjere meg besatt? kjenner eg er verkeleg uroleg!! Håpar inderleg eg får openbaring i natt, såleis eg kan oppklara dette. Eg trur jo det er Gud, men eg veit aldreg! Det må uansett ver noken med UTRULEGE krefter eg snakkar med, etter det eg har opplevd i openbaringane (det kan eg ikkje fortellje) Det du forteller er ikke noe spesielt konkret som gir noe form for grunnlag til å tro det du sier eller at det ikke bare var en eller annen form for spesiell drøm. "Tiden vil vise" hørtes bare ut som at enten du eller drømmene dine vrir seg unna noe som faktisk er viktig. Og hvorfor kan du ikke fortelle åpenbaringene? Det er nesten litt mistenkelig siden du ikke gjør det. Du snakker om at Jesus og at han var guds sønn. Etter min primitive forståelse av kristendommen så er vel dette bare et bilde. "Guds sønn" eller "Jesus" er jo gud, det var gud selv om kom ned til jorden for 2000år siden. Jesus er vel bare en betegnelse på Guds kjærlighet. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hva slags svar forventer du at han skal få da? "Nei jeg bare skrev "Start Big Bang i kjør og trykka enter"? Ja for all del, fullt mulig han bruker en PC til å styre ting og tang, han er da vel Gud? Han kan jo alt. Gud skulle eksistert hadde han nok ikke hatt noen forklaring på det, men uansett forklaring eller ikke så er det langt utenfor vårt rekkevidde Hæ? er han ikke allmektig og allvitende da? Da må jo han ha en forklaring på det og samtidig ha evnen til å forenkle det for oss stakkarslige mennesker? - Start gravityEnter Også en god en. Eller så kanskje Duglas Adams hadde rett, at han hadde en felleskommando. Start "47" - enter Men jeg setter penga mine på den der. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Eller så kanskje Duglas Adams hadde rett, at han hadde en felleskommando. Start "47" - enter Men jeg setter penga mine på den der. Svaret var 42, ikke 47... med mindre... gulp..... noen faktisk har funnet det endelige svaret og det er 47 da??? Lenke til kommentar
nilox Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Vet Plecto noe vi ikke vet. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Jeg synes det begynner å bli en stund siden vi har hørt fra deg? Har du hatt noen flere åpenbaringer? Eg har faktisk hatt ein openbaring, og eg har fått svar på ein del ting. Eg kan røpa det at tvila eg hadde om det verkeleg var Gud (eg trudde det kunne vere djevelen i forkledning) som snakka med meg, no er 100 % borte. No er eg 100 % sikker på at det er gud eg talar med! Eg vil ikkje seie det her, men hadde eg fortald det, eller kunnet vist det eg såg og høyrde, hadde alle andre og trudd meg. Og grunnen til at det er ei stund sida dykk har høyrd frå meg, er fordi 90 % av personane som har skrivd her ikkje har toke meg seriøst, eller har fornærma meg. Eg vert forbanna når folk ikkje greier og skrive konstruktive innlegg, men berre latterlegjere det bodskapet eg prøvar og kome med, samt kalle meg "sinsynnsyk" og "gal" og andre ting. Viss folk ynskjer, og vil prøve og forstå det eg skriv , kan eg skrive meir om openbaringane og meir info om temporallappen (me snakka ein del om den i den forige openbaringa mi) , men so lenge folk ikkje visar respekt til meg og Gud, så ynskjer eg ikkje skrive det her Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ok, fortell gjerne mer. Hva mener Gud du skal gjøre, eller eventuelt ikke gjøre? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 No er eg 100 % sikker på at det er gud eg talar med! Eg vil ikkje seie det her, men hadde eg fortald det, eller kunnet vist det eg såg og høyrde, hadde alle andre og trudd meg. 1. Hvordan vet du at folk ville trodd deg? 2. hvorfor kan du ikke si det? hvorfor vil gud at du skal holde noe hemmelig? Lenke til kommentar
rofl Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gud er altså et fysisk objekt, en temporallapp. Greit. Da vet vi hvor vi har ham og hva han kan gjøre! Han har betydning kun for deg, i ditt liv! Han driver ikke og sender syndfloder og ander ugreier, han har ikke valgt Israel og jødene som noe eksklusivt fremfor andre og har i hvet fall ikke gitt dem Palestina. Det var Israel som erobret Palestina, det står i hvet fall det i bibelen! Men det er farlig å komme inn på slikt, men vi har ihvertfall nå fått løst problemet. Tusen takk, jeg vet ikke om jeg har noen spesielle lapper i hodet, men min Gud befinner seg heller ikke ute i verdensrommet men er kun min egen gode Gud! 1 Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er det første innlegget i denne tråden satire? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 La gutten komme til ordet! Fortell tvilerne om den vitigste åpenbaringen, Schnell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå