balder Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Eg fekk i går eit brev fra Viasat at mitt abo. går opp med kr. 30,-. Da eg gjekk inn på abo. så var avtalen at eg skulle betale for 11 mnd til kr. 199,- pr mnd og den 12. gratis. Kan Visat gjøre dette? Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvis du leser brevet du har fått så tror jeg det står at prisen endres ETTER avtaleperioden!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ta kontakt med forbrukerombudet, de har oversikt og hva viasat har lov og ikke lov til under bindingstiden. Slik jeg TROR det er, så kan de justere prisen, og du kan velge om du vil være med videre eller kansellere resterende del av bindingstiden og aboet gebyrfritt. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Han har fått brev om at prisen øker med 30 kr etter bindingstiden er over prisen vil da være rundt 360 kr pr måned..... Har selv til 199 kr år måned nå Endret 24. mars 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Trådstarter nevner ingenting om at det skal skje etter bindingstiden er omme, det forholder jeg meg til . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå