[-GoMp-] Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Må vente på kommende lønning for å få tak i forsterker...bajs:P SUPERkjedelig å kjøre rundt med kasse men ikke lyd, haheahea ^^ Blir en Kicker ZX 750.1... Tips til innspilling...? :O Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Woops, et spørsmål om innspilling, nå blir det krig igjen. Drit i å spille inn. Pioneer har selv gått ut og svart kundene sine at det å spille inn ikke er nødvendig. Kan gjerne dra på, uten å ødelegge elementet, men du vil oppleve at etterhvert som opphenget mykner litt så vil det spille litt bedre. Du kommer ikke til å ødelegge elementet av å spille på fra dag 1. Endret 10. april 2008 av fredrik Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Kicker forsterkerne er jo latterlig store! Kjøp deg en Alpine PDX 1.600! 600w rms i 4ohm, drar den kicker subben lett!! Har den på min 2x10" L5 som er på 900w.. Den er digital, så den er knøttliten.. og ser sinnsykt fet ut! Koster ca. 1000kr mer(hvis du kjøper den fra megabillig).. jeg betalte ihvertfall 4200kr for min i August i fjor! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 kicker er brae subber men du finner bedre til samme pris. ser du allerede har fått kassa. groundzero er et merke jeg har falt for. har en 8" som spiller fletta av de andre subbene, i samme prisklasse seff... Lenke til kommentar
4pr1l1a Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) jeg har tenkt å kjøpe meg kicker L5 12 åsså men er ikke helt sikker på vilken forsterker jeg skal gå for :// tenkte kanskje en Kicker ZX1500.1 - mono amplifier den koster rundt 5tusn på megabillig eller er det noen andre forslag ? Endret 6. januar 2011 av 4pr1l1a Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 jeg har tenkt å kjøpe meg kicker L5 12 åsså men er ikke helt sikker på vilken forsterker jeg skal gå for :// tenkte kanskje en Kicker ZX1500.1 - mono amplifier den koster rundt 5tusn på megabillig eller er det noen andre forslag ? HVORFOR vil du ha kicker? For å få mest mulig bråk? Er du bittelitt glad i fin lyd, så styrer du unna kicker, og forsterkeren du tenker på kan du lett finne noe like bra til en billigere penge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå