vestlia Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hei! Prøver å få innstallert Vista SP 1 til Home Premium, men det kommer bare opp mislykket på Windows Update. Jeg har lastet den ned, men innstallasjons programmet stopper, og det står " Feil funnet: Kode 78F ". Noen som har en løsning? Har fortsatt norsk språkpakke, men den sier ikke noe om at dette er feilen... Kan jeg fortsatt ha norsk på menyen og diverse selv om man ikke kan innstallere SP 1 på norsk før en måneds tid? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hei! Prøver å få innstallert Vista SP 1 til Home Premium, men det kommer bare opp mislykket på Windows Update. Jeg har lastet den ned, men innstallasjons programmet stopper, og det står " Feil funnet: Kode 78F ". Noen som har en løsning? Har fortsatt norsk språkpakke, men den sier ikke noe om at dette er feilen... Kan jeg fortsatt ha norsk på menyen og diverse selv om man ikke kan innstallere SP 1 på norsk før en måneds tid? Avinstaller norsk språkpakke først. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Og da vil det være i orden? Alt vil da foregå på engelsk på dataen da, eller er det noen som har fixa sånn at menyene og diverste fortsatt er på norsk? Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Alle ekstra språkpakker må avinstalleres før du kan installere SP1. Dette forde disse språkpakkene ikke lenger er kompatible med SP1. Ny versjon av språkpakkene vil komme senere på windows update. Avinstalleringen gjøres i kontrollpanelet under "Change Display Language". Er en knapp der for å avinstallere språkpakker. Intill nye språkpakker legges ut på windows update, må du nok bare leve med engelske menyer Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Ok. Fant ikke funksjonen sidenjeg bruker norsk nå, men tror heller jege venter til neste måned når den norske språkpakken kommer! Ellers takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå