SpecialForce Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hei! jeg vurderer å legge inn Windows vista ultimate engelsk språkpakke og installere Sp1 på pcen jeg sitter på nå. Problemet er at idg artikkelen sier at søkemenyen på startmenyen blir fjernet. Dette er en funksjon som jeg bruker veldig ofte og gjerne ikke vil skal fjernes. Hvordan kan jeg få service pack 1 og denne søk menyen tilbake som den da er nå etter installering av Sp1? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det er ikke søkeboksen som blir fjernet men valget Søk i høyre kolonne Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Sånn går det når man leser fort..? Hvordan kan jeg beholde den da? Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Har ikke SP1 så er ikke sikker, mulig du finner noe under egenskaper for startmenyen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Tror SP1 skal inn en tur nå jeg. Går nok bra. Skal komme tilbake til denne tråden og prøve og oppdatere med resultat. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) For å starte search er det bare å trykke F3. Eller win tast + F . Eller lage en snarvei som har target= C:\Windows\explorer.exe search-ms: Dra denne ned på quick launch ,så har du one click access. Endret 19. mars 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå