noob11 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Han sier han kopierer filmer. Du sier han stjeler dem. Men hva man kaller det spiller jo liten rolle når det ikke har konsekvenser. Ingen er så vidt jeg vet straffet for å kopiere filmer til eget bruk i norge. Selv om hvis noen skulle straffes for det så ville de straffes for brudd på åndsverksloven, noe som ikke er tyveri. Endret 23. mars 2008 av noob11 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Diskusjonen rundt piratkopiering kan dykk ta i ein anna tråd, skulle det fortsette her vil innlegga bli sletta. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Trur jeg lasta ned ca 10gb jeg Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hadde en helt ny ekstern harddisk på 500GB. Hadde 168kb når jeg var ferdig. Denne disken klarte ble selvfølgelig ødelagt med en gang jeg kom hjem. Så fylte jeg opp noen GB på den interne disken også. Lenke til kommentar
edds Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Lastet ned ca en 250gb bare. Får alltid sånn hjernteppe når jeg skal finne ting å laste ned, og dagene etter TG satt jeg selvfølgelig og kom på den éne tingen etter den andre. Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 0 gbstjeler ikke AAAAAAHAHAHAHAHAHAHA!!! Folk som skryter av at de ikke laster ned fordi de ikke er "tyver" er så jævelig patetiske! latterlig... Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Unnskyld, skal fortsette piratkopieringsdiskusjonen et annet sted, bare slett denne posten Endret 30. mars 2008 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå