Gå til innhold

Eraringer med sigma 70/200 f.28


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke så god råd, at jeg kan brenne opp 8000 for morro skyld, ville mye heller kjøpt meg et objektiv for pengene.

:!: Fy da, nå var du slem, Patrol 33.

 

Det er jo litt artig at aksjemegleren klarer å feilposte samme tråd to ganger på rad. Et norsk-kurs ville kanskje vært en bedre måte å bruke 8 store på. Det er dessuten mot forumreglene å poste samme spørsmål flere steder. Du skal poste under denne kategorien. Det er underforumet for Objektiver, filtre, blits og utstyr.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Jeg har ikke så god råd, at jeg kan brenne opp 8000 for morro skyld, ville mye heller kjøpt meg et objektiv for pengene.

:!: Fy da, nå var du slem, Patrol 33.

 

Det er jo litt artig at aksjemegleren klarer å feilposte samme tråd to ganger på rad. Et norsk-kurs ville kanskje vært en bedre måte å bruke 8 store på. Det er dessuten mot forumreglene å poste samme spørsmål flere steder. Du skal poste under denne kategorien. Det er underforumet for Objektiver, filtre, blits og utstyr.

 

 

takk for gode svar begge to. For en gjeng.!!

Lenke til kommentar

Vi er en gjeng som setter forumreglene høyt, slik at vi slipper å få kategoriene ødelagt av et salig anarki og kaos. Hvis ikke slike regler overholdes blir forumet sakte men sikkert ødelagt, og de som ødelegger det er slaurer som ikke har respekt nok til å gidde å sette seg inn i hvordan ting fungerer. For en som er ny er dette "vårt forum", og vi verner om det. Når du har etablert deg som en som respekterer regler og forholder deg til hvordan forumet er bygget opp kan også du si "mitt/vårt forum". Så lenge alt du holder på med er preget av et overdrevet selvbilde, angrep mot personer i miljøet og en total mangel av respekt for regler og funksjoner i forumet må du regne med å få motbør.

 

Har man opprettet en tråd feil sted må man be en moderator flytte tråden. Lager man i steden en ny tråd bryter man reglene, og en av trådene må slettes. I dette tilfellet bør begge trådene slettes, i og med at du ikke forstår forskjellen på digitale speilreflekser og optikken til disse.

Lenke til kommentar
Vi er en gjeng som setter forumreglene høyt, slik at vi slipper å få kategoriene ødelagt av et salig anarki og kaos. Hvis ikke slike regler overholdes blir forumet sakte men sikkert ødelagt, og de som ødelegger det er slaurer som ikke har respekt nok til å gidde å sette seg inn i hvordan ting fungerer. For en som er ny er dette "vårt forum", og vi verner om det. Når du har etablert deg som en som respekterer regler og forholder deg til hvordan forumet er bygget opp kan også du si "mitt/vårt forum". Så lenge alt du holder på med er preget av et overdrevet selvbilde, angrep mot personer i miljøet og en total mangel av respekt for regler og funksjoner i forumet må du regne med å få motbør.

 

Har man opprettet en tråd feil sted må man be en moderator flytte tråden. Lager man i steden en ny tråd bryter man reglene, og en av trådene må slettes. I dette tilfellet bør begge trådene slettes, i og med at du ikke forstår forskjellen på digitale speilreflekser og optikken til disse.

 

skjønner at du vil bli ordens politi eller moderator. Men da bør du enten lære deg å svare, eller så lukke munnen om du ikkje har noe å si. At du ikkje har brukt noe siden 1986 sier meg dessverre ingenting

Lenke til kommentar
skjønner at du vil bli ordens politi eller moderator. Men da bør du enten lære deg å svare, eller så lukke munnen om du ikkje har noe å si. At du ikkje har brukt noe siden 1986 sier meg dessverre ingenting

 

Synes det kommer mye godt ut av Pmnormals munn jeg.

Bare for å gå sikkelig OT

Lenke til kommentar

Hvis aksjemegleren leser flere tråder så er det vanlig at vi her på akam henviser til forumsreglene, slik at moderatorer slipper å stresse med oss. De har hendene fulle med nerdene andre steder på nettverket. En annen sak er at jeg på alle måter har rett til å verne om mitt privatliv, spesielt siden jeg i min jobb er mer utsatt enn de fleste. Det må jo selv en aksjemegler forstå. Det er i alle fall ingen grunn til at jeg skal måtte stå fram med fullt navn og navn på arbeidsplass for å få uttale meg om min bransje.

Lenke til kommentar
Hvis aksjemegleren leser flere tråder så er det vanlig at vi her på akam henviser til forumsreglene, slik at moderatorer slipper å stresse med oss. De har hendene fulle med nerdene andre steder på nettverket.

 

Ja, vi i fotografi og kamera delen er mye snillere og ordentlige av oss en de i Bil,båt og motor. :innocent:

Endret av Eirikant
Lenke til kommentar
For å ha det sagt. Jepp, fotodelen av diskusjon.no er en pusekattdel av forumet. Folk er så snille her at det like gjerne kunne vært en barnehage med barnehagetanter/onkler og barn. :p

Jeg vet ikke helt om jeg forstod deg riktig her, men jeg mener at uansett hvordan man ser på det at det er like greit at voksne folk klarer å ordne opp selv, og ikke løper til frøken og klage på røyking bak skuret. Det har vi lykkes godt med, og antall utvisninger i forhold til andre deler er nok betydelig lavere. Nesten ikke tilstedeværende i det hele tatt. Det skyldes nok vår selvpålagte selvjustis, samt at gjennomsnittsalderen er høyere.

 

Det er likevel grunn til å knise over at noen klarer å feilposte samme spørsmål to ganger på rad. Det tror jeg ingen har klart tidligere.

Lenke til kommentar
Og du har vært her siden 2005? Nå lyver du. :p

Tja, flertallet av utvisningene er blitt gitt en trønder i tenårene som jeg liker godt, men som av og til plages av rabies med munn og klovsyke. Hvis du leser dette: Jeg savner deg, og de ok makrobildene dine. Kom tilbake til oss når du får lov til deg, hvis du er snill og fri for hevntanke. Ethvert akam-medlem burde kanskje være påkrevd å gå i psykoterapi med andre som lider av kompulsiv forumtrang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...