Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg bestemte meg for å droppe gutteturen i sommer og heller bli med familien på ferie. Det hjalp selvsagt på at jeg fikk ansvaret for reisemålet. Dette ser jeg etter: Gjerne mulighet for leie av hus, tilgang til fasiliteter som tennisbane (gjerne privat), volleyball og fotball. Svømmebasseng er også fint, men absolutt ikke et must hvis det er en strand i nærheten. Jeg liker ikke å sitte lenge på fly, så jeg har allerede utelukket Amerika og Oseania. Asia er en mulighet, men der har vi vært før. Frankrike, Spania, Egypt og Tyrkia er også tilnærmet utelukket, med mindre noen av dere har noen gode forslag. Jeg setter pris på all hjelp. Kom gjerne med erfaringer o.l. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Italia kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ja, jeg vurderer det. Men jeg tenkte litt mer konkret. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Malta, Tunisia? Ellers er jo det du beskriver ganske typsike syden turer, så vi har jo kanariøyene. Italia som nevnt, da tenker jeg rivieraen mellom Monaco og Genova omtrent, leid hus selv der en gang, veldig fint, hadde ikke tennisbane da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Skal sjekke litt nærmere der i Italia. Etter å ha leid hus i Provence i fjor fikk jeg litt smaken på det, kontra hotell som er mer vanlig. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Skal sjekke litt nærmere der i Italia. Etter å ha leid hus i Provence i fjor fikk jeg litt smaken på det, kontra hotell som er mer vanlig. Ja, Provence er flott, og det er litt av det samme, men selv liker jeg Italia litt bedre. Allasio er forresten en pen by et stykke over grensen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Vi skal mest sannsynlig til Italia denne sommeren. Det var derfor jeg foreslo det. Skal se om jeg ikke kan finne ut reisemålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå