sforum Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hei Jeg har en Acer Aspire 5720 med Windows Vista Home Premium på norsk. Jeg vet at man ved bytte av språk trenger å kjøpe lisens/innstallere på nytt med en engelsk windows cd, eventuelt installere language pack i vista ultimate. Men jeg synes jeg husker att første gang jeg startet pc en så fikk jeg valget mellom dansk, norsk og engelsk. Er det noen måte å komme tilbake til denne menyen? jeg trodde jeg skulle få den når jeg tok recovery til fabrikkstandard men det gjorde jeg ikke. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Valget over versjon får man bare en eneste gang på de fleste ferdig pc'r, så tviler på at du kan få det valget igjen på din maskin. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Men ettersom jeg fikk valget om norsk, dansk og engelsk første gang jeg startet pcen. Vil det si at min Vista key fungerer på engelsk og dansk vista home primuim versjon også da? SKulle gjerne hatt windows på engelsk nå.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Vista Keyen din er ikke språk avhengig - men versjons avhenkig kun (eks til Home Premium). Du kan jo "låne" en Vista Engelsk versjons DVD av noen og reinstallere. Velge Home Premium , og bruke din Key under installasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå