Glenn90 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Hellu Noen som vet om man kan spille f.eks; Unreal Tournament 3 eller Team Fortress på nett i Norge hvis man har kjøpt de i utlandet (USA) ? Er de på en måte "Region Locked" til spesielle servere? Endret 19. mars 2008 av Glenn90 Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Virker som dette er et ganske omdiskutert emne for tiden. Kan ikke noen med litt kunnskap på dette feltet sette opp et emne med lister over spill som kan spilles online over alle regioner og de som er låst opphavsland. Lenke til kommentar
Parson Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Har selv spilt online med spill kjøpt fra Canada, så det funker fint. Men du blir ikke koblet opp til servere for Norge, nei. Endret 19. mars 2008 av Britallica Lenke til kommentar
Glenn90 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 ok, får håpe det funker. Takk for svar Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det funker fint og spille online med spill kjøpt fra Canada. Det eneste jeg har opplevd, gjelder CoD4, er at jeg ikke fikk spille med venner fra Norge etter en oppdatering til CoD4. Synes dette er kjipt og spill jeg vet jeg kommer til og spille online med kompiser framover kommer jeg nok til og kjøpe innen EU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå