Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan tolke "følelser for eksen"

Gjest Random bastard

Anbefalte innlegg

Gjest Random bastard

God ettermiddag folkens.

Jeg har et aldri så lite problem, og det ser ut som dette er andre gang på kort tid hvor jeg opplever det. Det er godt mulig at jeg har særs lite flaks, men det er ikke poenget her.

Scenario: Man går ut med ei jente en eller to ganger, og alt later til å være i skjønneste orden. Før, en vakker dag det tikker inn melding eller telefon om at hun støtet på eksen og at hun har funnet ut at hun ikke er over han ennå, og derfor ikke er klar for ett nytt forhold.

Greit nok. Hva gjør man videre herfra? Skal man legge inn årene, count your losses and move on? Eller er dette et eller annet hemmelig triks hvor man skal bevise at man er villig til å vedkommende? Eller noe helt annet?

Jeg er uansett rimelig sikker på at jeg ikke har gjort noe som skulle få vedkommende til å umiddelbart konkludere med at jeg var et rasshøl som hun aldri ville se igjen, da det frem til dette punkt egentlig gikk meget bra med begge to.

Så... er det noe man kan gjøre fra eller til i denne situasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg ville fortsatt å hatt henne i bakhånd, med andre ord opprettholdt kontakten, kanskje funnet på noe i blant, bare for å holde med om ting endrer seg. Ellers så kan man gå litt videre og se om man finner noe annet som er like interessant eller bedre og se om det funker istedet :) Viktig å ikke låse seg for fast i en person.

Lenke til kommentar

Er i nøyaktig samme situasjon som deg nå, bare at eksen fortsatt er på nærmest alle festene som jeg og jenta også er på.

Det blir en del roting og sånt mellom oss, men hun har sakt klart ifra at hun ikke er keen på noe forhold (nok hovedsaklig pga eksen, og fordi det nettopp er slutt mellom dem.) Hun vil altså ikke binde seg til noe.

Ta det som det kommer, det er nøyaktig det jeg har tenkt å gjøre. Se en film iblandt og oppfør dere nøyaktig som dere gjør nå se om hun fortsatt er positiv til litt kosing og roting. Ikke glem å gjør ting med andre også, da blir hun mest sannsynlig sjalu og hun får en "umulig gutt" å hamstre med. Dvs, en gutt hun tror hun ikke kan få. Det skaper attraction for deg, og forhåpentligvis blir den såpass sterk at eksen blir glemt fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...