downsattack Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 greit nok. Men føles mer ut som rainbow 1.5 enn rainbow 2. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Boff3n,som sitter vedsiden av meg akkuratt nå, mista nettopp ranken, xp og alle type points han hadde. Kool buggybug Vedder på at han klikket noe ekstremt da Vet ikke hvorfor, føler bare han er typen som gjør sånt. Har de kommet tilbake? De har ikke kommet tilbake, jeg måtte fint ranke opp igjen selv. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Da fikk jeg spilt bittelitt, var Elite i Vegas 1 så jeg fikk litt diverse bonus når jeg starta spillet. Det var kjent terreng og bare å hive seg uti for min del, første map var Trainyard (eller noe sånt), denne falt ikke i smak i det hele tatt, utrolig mørkt og rotete. Det samme kunne sies om mappet jeg prøvde etter det, men jeg husker ikke navnet nå i farta. Men det kom seg virkelig da jeg prøvde Villa, konge map! Selv om det var noen forbedringer her og der synes jeg ikke spillet har fornyet seg nok, spesielt mtp armor, våpen osv. Single player skal jeg spille gjennom i coop i morgen, håper det blir moro. Kjedelig å høre at folk mister ranken da Håper Ubisoft får fiksa den slags, PS3-folket for visst ikke spilt online i det hele tatt virker det som. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Påskequiz: Hvor kult er det å lane fem stykker på en 1500/500 linje? Spillet var R6:V2 ... Svaret kommer når onlinedelen på PS3 fungerer, nemlig aldri. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Digger spillet. Litt synd at du ikke får sett personen din under campaign, slik at du kan endre til ett utseende som ser bra ut. Ville også likt å sett interfacen, og ranksystemet i eneren. Tenker å sende en e-post til Ubisoft for å foreslå det. Da jeg vil tro mange flere har kommet til å kjøpt eneren. Om du kunne spille begge spillene og ranke på samme profil. Birger Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jada, og Ubisoft hører på deg med en gang... Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Meget bra spill Har kun spilt Terrorist Hunt. Der er det stor forskjell på coop og singelplayer. På coop kan fienden komme stormende mot deg og de er der. På SP dukker de bare opp av intet, some kind of magic? Poeng greia er helt okey. Hadde ikke tenkt så mye over det før broren min fortalte hvordan det funket. Eneste minuset er at man kun får 1 poeng for headshot. D.v.s. at du får 1 poeng pr. kills hvis du treffer hodet og ikke kroppen. På blindfire, long distance og close combat får man 3 poeng(trur jeg?), men er det tjukke haue i veien får du kun 1 p. Headshot skulle vært minimum 3 poeng. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Her er noen koder for ekstramateriale. Ekstra bonusvåpen: To unlock the gun go to the main menu of the game and do the following: (Hold RB) Down, Down, Up, Up, X, B, X, B, Y, Up, Up, Y Og et ekstra multiplayer-map: Go to the Main Menu of ‘Rainbow 6: Vegas 2’. Select “Extras”. Select “Comcast Gift”. Enter the code “Comcast Faster” when prompted and enjoy the new multi-player map, ‘Comcast Event’, the next time you play. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hvilken pistol fikk man av den koden? PPK(?) eller USP? Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Må si jeg likte Vegas 2 veldig godt Har ikke spillt 1'ern, så jeg kan ikke uttale meg om forskjeller og sånn. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er det førsteperson? Altså en ganske vanlig First person shooter? Ja, er FPS Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Lurer på om dette spillet er noe for en Halo fan? syntes spillet ser awesome ut, men har min tvil. Jeg er hardbanka Halo fan og digger Rainbow six vegas 1 har ikke prøvd 2en enda, men vis du ikke liker realistiske spill så er ikke Rainbow noe for deg. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Legger mine kommentarer i spoiler-tag: Veldig skuffet over spillet. Historien er så tynn nå at Far Cry fremstår som gjennomført i forhold. Tidvis bra brett, men alt for varierende kvalitet. Og hva realisme angår; faktisk enda mindre realistisk enn Vegas 1. AI'n til både fiender og lagkompiser er i tillegg så elendig at jeg knapt har ord. Fiender løper med den størte glede rett mot granater som kastes, de jobber ikke på lag som man bør kunne forvente og selv de nye funksjonene som å kommandere sine underslåtter til å kaste granater viser seg som en enorm utfordring. Det skal også nevnes at de ikke har gjort det minste forsøk på å bedre hverken dialogsystemet, hvilket betyr at fienden konstant roper ut "Who's with me? - I'm with you!!!" samt den sannynlige reaksjonen like etter et skudd fra et automatvåpen uten lyddemper: " I thought I heard something... Probably nothing" Stealth er i aaaaaalt for mange tilfeller også helt nytteløst da fienden har en magisk egenskap som gjør at de ser deg, og dermed tømmer sine magasin, allerede før du kommer rundt hjørnet. Terrorister ser heller ikke ut til å evne å høre gjennom dører og aller minst åpne de. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Og må jeg få legge til: Flere ganger har jeg mistet de to andre på laget mitt. De kan ikke komme til meg, og når jeg går dit de er på Thermal Scan, så er de ikke der. Stadig vekk klarer de ikke kaste en granat når jeg ber om det. Can not, can not. Og de presterer til og med å stå 20 meter bak meg, å når jeg ber om granat framover, så lander den ved siden av meg. Historien er i bøtta. Remake av forrige med så og si ingen variasjon. Grafikken imponerer over hodet ikke. Og de reklamerte med utallige måter å tilpasse et ansikt. Hah! Mann - 8 forskjellige ansikter. Kvinne - 8 forskjellige ansikter. Så noen forskjellige camo-mønstre og det er det hele. Spillet lider også alt for mye av scripted events. Snike snike, trå over den usynlig linjen, og boom så kommer de fra alle kanter for å ta deg. Og verst av alt. Man kan ikke avbryte lading. Skal lade opp hagla med 8 skudd. Han setter i en og en patron. Plutselig dukker en fiende opp rett foran meg. Jeg hamrer på fire-knappen. Neida! Patron 4, patron 5, patron 6, hei et øyeblikk, patron 7, patro-booom! jeg er død. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Tap løpknappen mens du er i bevegelse, så avbryter du ladinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå