runeMa Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Heisann! Noen som har kjøpt Rainbow Six Vegas 2 og kan komme med erfaringer så langt? Jeg har kjøpt det, men er ikke ved boxen før sent i kveld... Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Fikk det i går, og syns det var dritfett Bedre grafikk enn det forrige også Kult med masse forskjellige klær og kamuflasje og velge mellom. Endret 19. mars 2008 av j8rgen Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kjøpte det i dag, skal lane i hele natt og neste natt. Såeh, skal nok komme med litt tilbakemeldinger etter det. Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det er faen så rått, å det nye XP systemet er jo noe av det beste! Jeg og en kompis har spillt i hele dag! og skal fortsette utover natten xD Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Som 1`ern på steorider med bedre grafikk, litt tøffere våpen og bedre system og orden nå. Legg til gjerne med hvis dere vil spille sammen med meg. GT: Maury Kensei Lenke til kommentar
r88 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Heisann! Noen som har kjøpt Rainbow Six Vegas 2 og kan komme med erfaringer så langt? Jeg har kjøpt det, men er ikke ved boxen før sent i kveld... Love it!!! Endelig kan man også løpe litt! Skal på igjen senere i kveld og SPILLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.....!! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er det førsteperson? Altså en ganske vanlig First person shooter? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Sitter og fikser på "dude'n" min nå. Og allerede virker det totally aWesoMe. Kjøpte meg Devil May Cry 4 og Army of Two også i dag, pluss Lost Odyssey for noen dager siden, så np blir det travelt med spilling. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Lurer på om dette spillet er noe for en Halo fan? syntes spillet ser awesome ut, men har min tvil. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 halo fan, neppe. dette er vel et spill for de litt mere voksne. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Lurer på om dette spillet er noe for en Halo fan? syntes spillet ser awesome ut, men har min tvil. Fortsett bare å spille Halo 3 til Halo 4 kommer du, så kan vi andre kose oss i Vegas.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Boff3n,som sitter vedsiden av meg akkuratt nå, mista nettopp ranken, xp og alle type points han hadde. Kool buggybug Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Da kommer min opplevelse av spillet sålangt: Dette med å customize personen sin er ganske kult, men det er litt dritt. Halvparten av camoene er stygge, og den andre halvparten er egentlig stygge, du ser det bare ikke før du ser deg selv i en kamp. Alikevel så ser de forskjellige "rustningene" kule nok ut og de skal ha Kudos for å ha lagt inn så mye forskjellig. Spillet styrer også med XP. XP får man ved å drepe folk (Duh), og man går opp i Level når man får nok XP (Duh-Uh) Spillet styrer dessverre også med noe som kalles ACES. Dette er tre forskjellige type måter og drepe fiender på, og når man får nok kills innenfor de forskjellige grenene så får man enten en XP boost eller ett nytt våpen, eller tre nye camoer. Dette ender opp med at man har 4 forskjellige rangeringer og holde styr på, og å vite hva som er hva eller hvilke våpen som kommr når, hvorfor og pga hva er ett slit spør du meg. XP for kills hadde holdt, og med mer XP hadde man fått fler camoer og våpen. Dette har så mange spill gjort brilliant før dem, senest COD4, hvorfor kunne de ikke bare holde det enkelt? Eneste som er kult med dette er at både utstyret ditt, ACES og XP er det samme i både MP og SP, men det har forsåvidt ikke noe med selve XP/ACES oppsettet å gjøre. Singleplayerdelen i seg selv er ikke dårlig, men heller ikke god. Fiendene venter mer enn gjerne på at granaten din skal sprente dem i fillebiter, og når de faktisk bryr seg så løper de bare inn i en vegg og blir sprengt langt pokkerivold alikevel. For ikke å snakke om at de mtydeligvis elsker bly i dataspill-land da de løper rett inn i kulene dine. Oppdragene er de klassiske (og utrolig kjedelige) "Gå dit, drep dem, extract via chopper" med noen innslag av "Save the hostages". Ikke noe annet er det å gjøre. Coop virket kult nok, men dessverre gjorde dette hele spillet enda mer uinteressant da man bare respawner om man skulle dø, og dermed drar all spenning på langtidsferie. Multiplayer er jeg rimelig blank på, da de kvarterene jeg spilte det ble jeg så skameid av Vegas Veteraner at det ikke var mulig. Virket som at det var vanskelig å finne servere som ikke ble fulle før lista var ferdig oppdatert, og Coop hakket. Grafikken skuffet derimot ganske bra i MP delen. SP delen sin grafikk er ikke topp-notch, men den er liksom Rainbow Six, MP delen derimot minner meg om Far Cry til Xbox. Etter og ha spilt ferdig campaign evt spille litt MP for Achievements er dette ikke et spill jeg vil spilel mye tror jeg. COD4 er i samme setting mer eller mindre, og gruser RS:V2 i mine øyne. med dette sagt er Vegas 2 absolutt ikke ett dårlig spilll, det er bare rett og slett enda ett offer for hype. Min vurdering er min mening om spillet, samme er alle mine ytringer i denne posten: 6/10 Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Litt confusing for noen sikkert dette med ACES og ranks, men ærlig talt. Etter noen runder med terrorist-hunt og coop campaign må jeg ærlig si at dette spillet ikke henger langt etter COD4. Trenger nye maps til COD4 før jeg orker å spille det videre. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Ja, alle som liker Halo serien er barn? Liker du bare Vegas siden ditt skal du når du blir voksen? Endret 20. mars 2008 av Kakemisbruker Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Ja, alle som liker Halo serien er barn? Liker du bare Vegas siden ditt skal du når du blir voksen? jeg er 38 og syns halo3 er et hypa møkkaspill, men beklager hvis du følte deg truffet. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 bra post Lakus,prata med kamerat som kjøpte spillet på mandag......han mente det samme som deg.(han hadde ps3 versjonen da) Selv satser jeg på å få låne den over påsken engang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Boff3n,som sitter vedsiden av meg akkuratt nå, mista nettopp ranken, xp og alle type points han hadde. Kool buggybug Vedder på at han klikket noe ekstremt da Vet ikke hvorfor, føler bare han er typen som gjør sånt. Har de kommet tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå