Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er det noen som ønsker at en drakt blir lagd, og da snakker vi om nye drakter som du bestemmer hvordan skal se ut Skriv dette: Klubb: .... Draktmerke: .... Sponsor: .... Farge®: .... De Wales draktene er mine egne designa drakter, men det er ikke jeg som har lagd dem. Men jeg kan få noen til å gjøre det, kan ta litt tid!! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 come on da trenger dere mer forklaring Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Klubb: San Marino Draktmerke: Nike Sponsor: Farge®: Hjemmedrakt = lyseblå Bortedrakt = Hvit, med striper i gull og lyseblå Endret 19. mars 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er det noen som ønsker at en drakt blir lagd, og da snakker vi om nye drakter som du bestemmer hvordan skal se ut Skriv dette: Klubb: .... Draktmerke: .... Sponsor: .... Farge®: .... De Wales draktene er mine egne designa drakter, men det er ikke jeg som har lagd dem. Men jeg kan få noen til å gjøre det, kan ta litt tid!! Landslag pleier aldri å ha sponsor på draktene sine. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Er det noen som ønsker at en drakt blir lagd, og da snakker vi om nye drakter som du bestemmer hvordan skal se ut Skriv dette: Klubb: .... Draktmerke: .... Sponsor: .... Farge®: .... De Wales draktene er mine egne designa drakter, men det er ikke jeg som har lagd dem. Men jeg kan få noen til å gjøre det, kan ta litt tid!! Landslag pleier aldri å ha sponsor på draktene sine. Danmark hadde det i 1992 Jeg fikk bare så lyst, har også uten sponsor Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Sånn Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Klubb: Wolverhampton Draktmerke: Diadora Sponsor: BMW Farge®: Hjemme - Grønne med gule tynne striper Borte - Lyserøde Utrolig fett egentlig Er det et program på nettet eller noe? Endret 19. mars 2008 av stizzen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Klubb: WolverhamptonKlikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Draktmerke: Diadora Sponsor: BMW Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Farge®: Hjemme - Grønne med gule tynne striper Borte - Lyserøde Utrolig fett egentlig Er det et program på nettet eller noe? Jeg får bare noen dansker til å lage det for meg Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 sånn da var ditt ønske sendt inn kan ta alt mellom noen timer til et par dager det her så vær tålmodig Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Klubb: Bayern München Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Draktmerke: Kappa Sponsor: BMW (off course ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Farge®: Mørkerød Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den fargen, bare litt rødere på en måte Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 dette kan ta litt tid, men jeg tror den skal komme innen idag eller imorra Lenke til kommentar
Rabster Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Tromsø IL Nike Freia Rød/hvit stripet Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Endret 26. mars 2008 av samebror Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Går dette an å bestille så man får draktene irl, eller er det bare et lite bilde man får til å ha på dataen? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 registrer deg her så går du inn på designer tråden og så videre til kit ønsker, så får du dem etter en stund Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå