WiRRE Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Driver å snekrer litt på en kjørebok applikasjon, der jeg har en liste med alle destinasjoner jeg har kjørt. Så hadde jeg tenkt å legge til en link på hver av disse destinasjonene, som kjører opp en div med google map's og kjørebeskrivelse mellom disse.. For å slippe å bruke flere query's en nødvendig, tenkte jeg da at jeg kunne legge følgende link, som genereres av php: <a href="java script:GetMap('fra adresse postnr sted','tiladresse postnr sted')">Vis beskrivelse</a> GetMap er en js funksjon jag har skrevet, som funker i andre scenarioer.. Problemet er når jeg kalle funksjonen med denne teksten: 'fra adresse postnr sted', så skjønner den ikke noe av at det er mellomrom der! Hvis jeg bruker inspect i FB, får jeg: "GetMap('fra" Er jeg nødt til å lage en hidden field på hver linje, og henvise til dataened der, eller finnes det mere elegante måter å gjøre det på ? Vil ikke bruke Ajax til dette, da det er 100% unødvendig ; (Da hadde jeg ikke spurt!) Lenke til kommentar
WiRRE Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Ingen som har peiling på om dette er mulig? Lenke til kommentar
WiRRE Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 hva med %20 som mellomrom. Må jeg urlencode php stingen da? (alt er generert av php) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det skader vel ikke a prove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå