Rafael Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Vel.. jeg har hatt mye trøbbel med 3com 10/100mbit 8-porters OfficeConnect switch og derfor bestemt meg for å få tilbake pengene fremfor bytte flere ganger. Det jeg lurer på er om noen av dere har hatt erfaringer med noen switcher som finnes i slikt utsalg (10/100mbit 8-porter<)? Post gjerne erfaringene dine, enten dårlige eller gode. Dere kommer antageligvis til å hjelpe meg stort med valg av annet merke på switch. Takk på forhånd.. - rafael Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Vel.. jeg har hatt mye trøbbel med 3com 10/100mbit 8-porters OfficeConnect switch og derfor bestemt meg for å få tilbake pengene fremfor bytte flere ganger. Det jeg lurer på er om noen av dere har hatt erfaringer med noen switcher som finnes i slikt utsalg (10/100mbit 8-porter<)? Post gjerne erfaringene dine, enten dårlige eller gode. Har selv en Cnet som jeg er godt fornøyd med, har solgt noen slike som fungerte helt greit på LAN-partyer osv, jeg har ikke målt ytelse på den men det er neppe noen særlig forskjell på disse billigsakene uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå