Nstin Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jess, da er tiden inne for å dra til strømstad igjen. Jeg drar i natt med en hau med kompiser. Noen fler som skal dit? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jess, da er tiden inne for å dra til strømstad igjen. Jeg drar i natt med en hau med kompiser. Noen fler som skal dit? Var det ikke i år politiet (svenske) skulle sette stopper for "råne-/harrydagen" i sverige da? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Systembolaget skal holdes stengt denne dagen.. så det er vel det de mener med "å stoppe harrydagen" Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 herregud... kan ikke tenke meg noe mer idiotisk.. Dere har ikke noe mer fornuftig/sivilisert å finne på? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Så enig så enig. Er helt tåpelig/skammelig....Oppføre seg som noen dritt unger...snakker seg om å drite seg ut... Håper noen får bank av svenskene eg...skjønner ikke at de holder ut år etter år med fulle drittunger fra Norge med ett oppmerksomhets behov som ikke ligner grisen. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 De som drar dit hvert år er en skam for landet mener nå jeg... Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hadde dratt om ikke bilen var i uorden. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hadde dratt om ikke bilen var i uorden. Credz... Kardangen som har løsna fra 240'n? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hadde dratt om ikke bilen var i uorden. Credz... Kardangen som har løsna fra 240'n? Gidd vær så tøff i trynet da, pappagutt. Lizm, jeg klarer zkrive med z, gjør det meg kul? jeg bruker oxo engelske ord med z for å gjøre det hele enda kulere. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) oj han ble hissig.... :!: :!: Endret 20. mars 2008 av Footy Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Fordi jeg sa trynet eller fordi jeg kalte han pappagutt? Legg merke til at ingen utropstegn ble brukt heller. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Fordi den eneste måten man kan uttrykke at man er hissig på er å ha med et utropstegn. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Det svarer ikke på spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Gidd vær så tøff i trynet da, pappagutt. Lizm, jeg klarer zkrive med z, gjør det meg kul? jeg bruker oxo engelske ord med z for å gjøre det hele enda kulere. Ahaha, det var vel kanskje det mest usaklig og minst relaterte poenget jeg noen gang har sett. Hva var det jeg sa som støta deg så veldig? Traff jeg rett på det faktumet at du faktisk kjører en 240? Kjære lille venn, hadde jeg prøvd å gjøre deg sint hadde jeg kommentert rånebarten du mest sannsynlig har (eller for harde livet prøver å spare til). Endret 20. mars 2008 av Negotiation Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Fordi den eneste måten man kan uttrykke at man er hissig på er å ha med et utropstegn. Man kan også skrive med store bokstaver, sånn som DETTE. Eller man kan slenge med en sint smiley, til dømes denne . Hvis man ønsker å variere litt fra utropstegnet og greier og greier. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 De som driver å sier at rånerne er en skam for Norge er bare sosialt avstumpede mennesker som er skitmisunnelige på at de annenrangs yrkesfag-gutta kan ta seg en av årets sykeste festdager i Sverige uten å tenke noe mer over det. For hvem kan vel klage med den ene hånda rundt en øl, og den andre på rattet til 240'n, og i lag med utrolig mange likesinnede? Det er DET GODE LIV. Det er rett og slett bare en samling for alle av den sorten, og det synes jeg vi skal respektere, på samme måte som vi respekterer de 5000 svettingene som sitter og kommuniserer i Vikingskipet as we speak. Bra at man får sortert alle i hver sin bås, synes jeg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 De som driver å sier at rånerne er en skam for Norge er bare sosialt avstumpede mennesker som er skitmisunnelige på at de annenrangs yrkesfag-gutta kan ta seg en av årets sykeste festdager i Sverige uten å tenke noe mer over det.For hvem kan vel klage med den ene hånda rundt en øl, og den andre på rattet til 240'n, og i lag med utrolig mange likesinnede? Det er DET GODE LIV. Det er rett og slett bare en samling for alle av den sorten, og det synes jeg vi skal respektere, på samme måte som vi respekterer de 5000 svettingene som sitter og kommuniserer i Vikingskipet as we speak. Bra at man får sortert alle i hver sin bås, synes jeg. Du kan ikke sammenligne harryturene til Sverige med TG. Folka i TG skader ingen,ikke trenger de politi rundt seg for å holde seg i skinnet heller...Og nei eg sitter ikke på TG nå viss du skulle komme med en sånn "annklage" Annenrangs yrkesfag gutta...uten å tenke noe mer over det er jo rett,hodeløst og komplett idiotisk. Du har vel vært med samtlige år,og ikke kunne være med iår fordi bilen din ikke går,det er vel eneste grunnen til at du forsvarer disse sosiale "outcast'ene" Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Godt forsøk. Haha. Bilen min går som en klokke den. Bare at det er ikke en 240. Er noe litt nyere. Bor 3 minutter unna ferja til Strømstad, så kan lett dra bort dit, men neppe. Får nok underholdning i massevis gjennom nyhetene her, jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg