Epsilon- Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Mobilen min lyser ca. hvert 3 minutt 24/7 bruker masse strøm og må lade den en gang i døgnet, noen som vet hvordan dette fikses? Eller skrus av på en måte? Takker for evnt. hjelp Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Merkelig, du bør nok vurdere å sende den inn til reperasjon. Min har ikke dette problemet, men dersom jeg har brukt den og legger den fra meg, slukner den, for så å "våkne" av at den skrur på tastlåsen rundt ett minutt senere. Prøvd å søke etter problemet ditt? Har du hatt telefonen lenge? Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Hatt den siden juli i fjor. Har vel lyst sånn den siste måneden ca. Prøvde å oppdatere firmwaren på mobilen, men det gikk ikke, fikk feilmelding. Håpte firmware skulle fikse det, men... Ingenting jeg kan gjøre? Liker ikke å sende den inn. Er veldig fornøyd med mobilen, men siden den gjør dette så bruker den masse batteri. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Batteritiden er ikke særlig god fra før, men du kan jo kreve/spør om å få reservemobil i mellomtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå