Gå til innhold

Ørepropper til <1000kr

Anbefalte innlegg

Jeg skrev da i første posten at jeg leter etter kvalitets ørepropper til rundt 1000kr? Jeg skal absolutt ikke spare noen kroner på noe jeg bruker 3-6 timer på om dagen. Må jeg si det enda en gang eller er 3 nok?

Jeg klarer ikke se at du har sagt ca 1000kr noe sted før denne posten? Står da under 1000kr og ikke lusepropper. De jeg presenterte er da respektable ørepropper og en god del hakk over koss og skullcandy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Headset'et mitt var 200kr billigere på hifi klubben enn det var andre steder! Så ja, de har en del ting billigere enn hva andre har.. Han som ekspederte meg jobba som dj, så han hadde mye fornuftig å komme med.. han hadde jeg kjøpt seg noen ørepropper til 1500kr der som han anbefalte meg, men jeg takler ikke ørepropper så han kom ikke noe vei der ;p

Lenke til kommentar
hehehe, bass kommer ikke nødvendigvis av isolasjon tror jeg, selv om du kanskje har ett poeng =)

Zeph, har du prøvd deg på Bose sine noen gang ? har et par av dem liggende her nå, synes bassen er litt overdimensjonert, og waay to dårlig isolasjon i forhold til pris, men ellers veldig gode plugger! liker godt esken som følger med til å ha dem i, gjør at de holder mye lengre :)

Bassen kommer dersom du klarer å få det tett, ellers ingen isolasjon, og ingen bass!

Og dersom Koss er foretrukket, og du synes de gir god lyd, så er vel ikke dine oppfatninger mye verdt her?

Til trådstarter, Shure E5, og E530, ligger godt inni øret, men noe over din prisantydning.

Shure E5 er en utgått modell, men bedre enn E3!

Du kunne kanskje lete etter en på salg? Eller brukt?

Se på Headfi.com!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...