SaintIda Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Igår tok mine Shure e2c kvelden, og jeg tror ikke jeg klarer meg med bass monsterert Koss så alt for lenge, så er det noen her som kunne anbefalt noen propper til 1000kr eller mindre? Propper som Koss the Plugg og Skullcandy vill jeg ha meg frabedt. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Mulig dette blir som å banne i kirka, men Clas Ohlsson har noen gode til rundt 150 kroner. Endret 19. mars 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Garanti: Det blir vel meir som å anbefale Peugeot til ein som vil kjøpe Mercedes. On topic: Kva med Shure E3C: https://prisguiden.no/product.php?productId=16578 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Bah var mitt innlegg det her, frkfurt var vel pålogget... men men ja Zeph det frister med Shure igjen, men byggekvaliteten skuffer meg, det er nå mitt andre par som har blitt ødelagt, og Garanti; det var vel en grunn til at jeg skrev at jeg vil ha meg frabedt disse luse øreproppene.. Noen andre forslag? Endret 22. mars 2008 av PaperWalls Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 *bump* Er lei av kossen... Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Vet ikke helt hvordan Sennheiser CX300 vil passe til noen som ikke er så glad i bass, men de blir nå anbefalt i øst å vest, kan vel være verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Okey nå har jeg sett på: Shure SE210, D-Jays og Q-Jays. Det står vel nå mellom Shure og Q-Jays, noen som har noen invendinger her? Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ville vel kjøpt q-jays selv om jeg hadde hatt råd til det, de ser interesante ut Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Men de blir meget dyre, 1299 + MVA, finner de ikke i Norge. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Man får vel også maylarone x3i eller xBi, men det blir vel en annen klasse. Kjekt hvis man vil spare noen kroner, men hvis man allerede sikler på q-jays... Får mine xBi snart, kjøpt brukt for 160 kroner inkl frakt. Vanlig pris er vel ca 350 + mva? edit: Link Endret 29. mars 2008 av Axefjord Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg skrev da i første posten at jeg leter etter kvalitets ørepropper til rundt 1000kr? Jeg skal absolutt ikke spare noen kroner på noe jeg bruker 3-6 timer på om dagen. Må jeg si det enda en gang eller er 3 nok? Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hva er viktigst for deg ? bass, isolasjon eller allround lyd.. synes du de gamle shure pluggene var gode , eller var det noe du ikke likte ved dem ? har prøvd endel jeg, men trenger litt mer info =) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Joda, gode er dei, men får dei ikkje heilt til å sitje. Til vanleg nyttar eg dei, funker greit på buss og sånt, sjølv om dei ikkje heng bra der heller. Nyttar den grå pluggen, størrelse medium. Prøvde alle som fulgte med når eg kjøpte dei, men ikkje utforska meir sidan den gang. Bass får eg vanlegvis bra av frå D2-en, så hovudfokus er noko som heng fast uansett, for eksempel i skibakken. Min erfaring er og at jo betre isolasjon det er jo betre blir bassen sidan trykket går inn i øyret og ikkje slepp ut. Lyd er sjølvsagt viktig. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 hehehe, bass kommer ikke nødvendigvis av isolasjon tror jeg, selv om du kanskje har ett poeng =) Zeph, har du prøvd deg på Bose sine noen gang ? har et par av dem liggende her nå, synes bassen er litt overdimensjonert, og waay to dårlig isolasjon i forhold til pris, men ellers veldig gode plugger! liker godt esken som følger med til å ha dem i, gjør at de holder mye lengre Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Isolasjon og god allround lyd er det jeg leter etter, og Shure er fine der, bassen er mer enn god nok når du setter de godt inn i øret. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Beklager. Endret 31. mars 2008 av grungewhore Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg skrev da i første posten at jeg leter etter kvalitets ørepropper til rundt 1000kr? Jeg skal absolutt ikke spare noen kroner på noe jeg bruker 3-6 timer på om dagen. Må jeg si det enda en gang eller er 3 nok? Ser nok ut som om du må si det en gang til ja . Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Enten så har han leseproblemer eller så er han bare ignorant. Rapportert for spam ihvertfall. Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Enten så har han leseproblemer eller så er han bare ignorant. Rapportert for spam ihvertfall. Haha, er ikke det litt vell strengt? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Må jeg virkelig be folk her inne slutte å spamme 3-4 ganger før de hører etter? Les gjennom alle postene i denne tråden og se hvor mye nyttig info du finner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå