Gå til innhold

Ørepropper til <1000kr

Anbefalte innlegg

Igår tok mine Shure e2c kvelden, og jeg tror ikke jeg klarer meg med bass monsterert Koss så alt for lenge, så er det noen her som kunne anbefalt noen propper til 1000kr eller mindre?

Propper som Koss the Plugg og Skullcandy vill jeg ha meg frabedt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah var mitt innlegg det her, frkfurt var vel pålogget... men men ja Zeph det frister med Shure igjen, men byggekvaliteten skuffer meg, det er nå mitt andre par som har blitt ødelagt, og Garanti; det var vel en grunn til at jeg skrev at jeg vil ha meg frabedt disse luse øreproppene..

Noen andre forslag?

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Man får vel også maylarone x3i eller xBi, men det blir vel en annen klasse. Kjekt hvis man vil spare noen kroner, men hvis man allerede sikler på q-jays... :p

Får mine xBi snart, kjøpt brukt for 160 kroner inkl frakt. Vanlig pris er vel ca 350 + mva?

edit:

Link

Endret av Axefjord
Lenke til kommentar

Joda, gode er dei, men får dei ikkje heilt til å sitje. Til vanleg nyttar eg dei, funker greit på buss og sånt, sjølv om dei ikkje heng bra der heller. Nyttar den grå pluggen, størrelse medium. Prøvde alle som fulgte med når eg kjøpte dei, men ikkje utforska meir sidan den gang. Bass får eg vanlegvis bra av frå D2-en, så hovudfokus er noko som heng fast uansett, for eksempel i skibakken. Min erfaring er og at jo betre isolasjon det er jo betre blir bassen sidan trykket går inn i øyret og ikkje slepp ut. Lyd er sjølvsagt viktig.

Lenke til kommentar

hehehe, bass kommer ikke nødvendigvis av isolasjon tror jeg, selv om du kanskje har ett poeng =)

Zeph, har du prøvd deg på Bose sine noen gang ? har et par av dem liggende her nå, synes bassen er litt overdimensjonert, og waay to dårlig isolasjon i forhold til pris, men ellers veldig gode plugger! liker godt esken som følger med til å ha dem i, gjør at de holder mye lengre :)

Lenke til kommentar
Jeg skrev da i første posten at jeg leter etter kvalitets ørepropper til rundt 1000kr? Jeg skal absolutt ikke spare noen kroner på noe jeg bruker 3-6 timer på om dagen. Må jeg si det enda en gang eller er 3 nok?

Ser nok ut som om du må si det en gang til ja :ph34r: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...