medlem-108338 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 jeg sitter her på xboxen og klarer ikke å sende meldinger sykt irreterrende.. Andre folk som har samme problem? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Første tanken min er at du ikke bør sitte på Xbox-en. Andre tanken min er at jeg tror ikke Xbox har støtte for å sende meldinger. Jeg anbefaler deg å sitte på en stol og sende meldinger med en Xbox 360. Hvis vi nå antar at du har oppgradert til en 360, og ikke sitter på den, vil jeg foreslå videre: 1. Du er på live? 2. Ingen parental control der hindrer deg i å sende meldinger. 3. Du kjenner prosedyren for å sende meldinger To send a text message:1 - Go to the Xbox LIVE area of the Xbox Dashboard and sign in to Xbox LIVE. 2 - Select Messages, Create New, Message. 3 - Select or enter a gamertag. 4 - From the Message screen, select Add Text. 5 - Enter your text message. You can use your controller and the on-screen virtual keyboard or you can plug any USB keyboard into an available controller port. When you're ready, select Done. 6 - Select Send Message. Hvis du likevel ikke får sendt meldinger, så synes jeg du skal sende en sms. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Dårlig forsøk på å vær morsom foressten! Altså først skriver du at du tror ikke xboxen har funksjon til å sende mldinger og litt senere i innlegget skriver du hvordan man sender mld? hva pokker? Altså hvis du ikke er sikker på at det går an å sende mlder med xboxen har du lite erfaring og jeg trenger ikke din hjelp da andre med erfaring? Det står bare at meldingen kan ikke bli sendt. Alle mine venner kan sende mlder og chat invites, og ikke jeg av en eller annen grunn.. Endret 19. mars 2008 av CatoZ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Funker helt fint her. Men seriøst, ikke sitt på xboxen da gutt. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Det er så typisk! folk fokusere så jævlig mye på den lille detaljen i steden for problemet typisk her på diskusjon Endret 19. mars 2008 av CatoZ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 "Problemet" ditt er ingenting. Har du prøvd igjen nå? Hender at det ikke funker noen ganger og da er det som regel bare å vente litt og prøve igjen. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Problemet er jeg ikke kan sende mldinger. Ja jeg prøvde nå gikk ikke nå heller. edit: Nå gikk det endelig! Endret 19. mars 2008 av CatoZ Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Det er en VISS forskjell på Xbox (som betyr Xbox 1, førsteutgaven, osv...), og Xbox 360. Du skrev INGENTING om at det var en 360 du hadde problemer med. Jeg skriver at jeg ikke er sikker på om man kan sende meldinger på Xbox (1!), men gir samtidig veiledning på hvordan sende meldinger på nye Xbox 360. Her må du holde snørr og barter fra hverandre. Skal vi på forumet alltid nå gå ut i fra at med Xbox så menes det faktisk Xbox 360. PlayStation-folket er nå i alle fall veldig flinke til å skrive om det gjelder PS2 eller PS3, så jeg skjønner ikke hvorfor ikke Xbox-folket kan klare det samme. Endret 19. mars 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 er på xbox.com på mitt gamertag, så står det at jeg må ha gold abonnoment for å sende mld går ikke det med silver da? uansett så har jeg en 48 trial som jeg bruker nå, så det skulle gått å sendt meldinger uansett. hva er dette? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det går an å sende meldinger med Silver-medlemskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå