Myst Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Akkurat det jeg skulle foreslo DennisV, var akkurat det jeg gjorde da alt var over for meg. Vel, bortsett fra at jeg faktisk kvittet meg med alt, bortsett fra en bamse bare. Uansett så hjelper det STORT å ta bort alle fysiske minnene, det gjør litt enklere å komme seg over. Det som er i hodet trenger man bare tid til. Så Skyline, skyv vekk alt som har med henne å gjøre og gi deg tid. Etterhvert vil du ikke tenke på henne og komme deg videre i livet. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 En ting jeg har funnet ut som funker bra. Sinne. Det er egoistisk og ikke nødvendigvis bra, men om du er sint på ex'n så er det mye enklere å kommer over henne. Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det kan være tøft med et brudd men det du skal gjøre er å konsentrere deg om jobb, skole og venner. Den beste "hevnen" er å leve et så bra liv som mulig etter at det har blitt slutt. Snart er det sommer og da er du glad du har mulighet til å leve ut singlelivet. This is the time for Cherry picking! :-D Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Finn deg ei ny kjærring, fort så mulig... Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bli bedre kjent med høyrehånda di. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Hun var på besøk hos meg en kveld forrige helg. Vi var sammen hele dagen, lo og hadde det rett og slett fint. Jeg føler egentlig ikke at jeg har så mye følelser for henne mer, fordi når hun sier hun har noe på gang med noen andre reagerer jeg ikke så mye på det egentlig. Vet ikke hvorfor. Vi er gode venner nå, hun vet jo at jeg har lyst på henne, men jeg føler ikke noe for henne på den spesielle måten. Går det ann å ha lyst på noen uten å være glad i dem? Jeg blir jo tent av eksen, men har egentlig ikke lyst til å være i et forhold med henne. Vil jo ha henne, men ikke på den måten. Gir det jeg skriver noe mening? Noen som vet hva jeg mener? Tror det beste tipset så langt er; få tak i ei ny ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå