Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slutt med kjæresten. Hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Vi fant ut at det var best å avslutte vårt forhold pga diverse grunner jeg ikke vil gå innpå her. Jeg er egentlig veldig lei meg og vet ikke om jeg klarer å takle dette. Det har nå gått et par dager, men er fortsatt ganske knust.. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv noe mer.. hva skal jeg gjøre?

Jeg vil tenke på noe annet, men får det ikke helt til. Noen som kan si noen kloke ord i slike situasjoner?

Jeg føler meg så tom. Jeg har ingen. :(

Noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er jo varierende fra person til person, noen er sikkert ferdig å sippe etter en time, mens andre går sikkert rundt i åresvis. Det går nok bra skal du se.

Dette har vel mye med hvor lenge personene var sammen og hvor intens det var. Håper det går over snart, jeg orker ikke å gå rundt med slike følelser. ):

Lenke til kommentar
Takk folkens. Det hjelper å bedrive tiden med noe, tenker ikke så mye på det da.

Men forjævlig er det uansett. Men de fleste har vel opplevd dette.

Jupp. De fleste har opplevd det. Det er ikke noe annet man kan si enn at det er helt jævelig!

Heldigvis så går det over med tid. Det beste du kan gjøre er som sagt tidligere her å finne på ting.

Kan gi deg en liten oppmuntrer:

Ble slutt med dama for ca 1 år siden (var sammen 4 år), så har "nettopp" gått gijennom det der.

Du kan bare glede deg til du kommer over henne og begynner å nyte singellivet igjen :) Det kommer, det tar bare noe tid...

Lenke til kommentar
Takk folkens. Det hjelper å bedrive tiden med noe, tenker ikke så mye på det da.

Jupp. De fleste har opplevd det. Det er ikke noe annet man kan si enn at det er helt jævelig!

Heldigvis så går det over med tid. Det beste du kan gjøre er som sagt tidligere her å finne på ting.

Ble slutt med dama for ca 1 år siden (var sammen 4 år), så har "nettopp" gått gijennom det der.

Du kan bare glede deg til du kommer over henne og begynner å nyte singellivet igjen :) Det kommer, det tar bare noe tid...

Jøss, 4 år sammen. Må ha gjort vondt når dere gikk fra hverandre? Hvor lang tid tok det for deg før du var på ''riktig'' plass igjen? Jeg og dama (ex nå da) var ikke sammen så lenge, så jeg tror ikke jeg føler det så alt for jævelig så lenge.

Lenke til kommentar

Siden du sier at dere var enige om det, så må vel du også føle at det er det rette for at dere kunne få "leve" slik dere vil. Kjærlighetssorg er veldig vanlig etter brudd men går over etter en stund. Men som sagt så prøv å fokuser på andre ting, gjør forskjellige aktiviteter. Og ikke ha så mye kontakt med x'en. Når du endelig er over henne, så er det greit å ha litt kontakt med henne igjen om det passer seg.

Lenke til kommentar

Tid er vel et av nøkkelordene. Det skal strengt tatt godt gjøres å glemme fire(forhåpentligvis) veldig gode år på kort tid, så at det vil gå en stund ser jeg på som ganske naturlig. :)

Ikke at jeg har opplevd eller vil oppleve det. Jeg håper i hvert fall at det ordner seg for deg. :)

Edit: Begge dere(for så vidt andre som også sliter, så klart). :)

Endret av notalive
Lenke til kommentar
Vi fant ut at det var best å avslutte vårt forhold pga diverse grunner jeg ikke vil gå innpå her. Jeg er egentlig veldig lei meg og vet ikke om jeg klarer å takle dette. Det har nå gått et par dager, men er fortsatt ganske knust.. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv noe mer.. hva skal jeg gjøre?

Jeg vil tenke på noe annet, men får det ikke helt til. Noen som kan si noen kloke ord i slike situasjoner?

Jeg føler meg så tom. Jeg har ingen. :(

Noen?

jeg vil ikke si det samme som de andre. jeg tror ikke at det beste du kan gjøre er å finne deg ei ny ei med en gang. Det jeg vil råde deg til å gjøre er å finne på tinger med vennene dine. sitt ikke hjemme alene å tenk. det gjør det bare verre.

så enkelt å grett, vær så sosial som bare mulig. da får du andre tinger å tenke på.

Lenke til kommentar

Da tar du å samler alle disse bildene og legger de i en eske (hvis du skulle være på pcn, så legger du de på en minnepenn), så legger du denne esken langt inni klesskapet og åpner ikke denne igjen før du er 101% over henne. Bare ikke ødelegg/slett de, du kommer til å angre senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...