fjordir Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 jeg skal redigere noen enkle videoer, det er mest klipping og liming. ternger jeg da et så avansert program som Pinnacle Studio Plus 11 Nordisk? eller kan noen anbefalle et annet program? Lenke til kommentar
Vaffel-twist Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Use Windows Movie Maker, my good fellow! Endret 20. mars 2008 av Skagen Fjernet hele innlegget i size=7. Lenke til kommentar
fjordir Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Use Windows Movie Maker, my good fellow! oj, det var store bokstaver:-) ligger det i windows det, eller? Endret 20. mars 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 jeg skal redigere noen enkle videoer, det er mest klipping og liming. ternger jeg da et så avansert program som Pinnacle Studio Plus 11 Nordisk? eller kan noen anbefalle et annet program? Pinnacle Studio er ikke videre avansert. Ellers så følger MovieMaker med i XP og Vista. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå