The1 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Fra Kotaku: According to this scan from Japanese magazine Famitsu, the regular version of Metal Gear Solid 4 will retail for ¥8,800 (US $91), the Special Edition will go for ¥9,800 ($101) and the bundle will go for ¥51,800 ($534). And the color of the PS3 console in that special edition MGS4 bundle? That would be "steel." Fitting. Kilde. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Jeg har kortet mitt klart så er det bare å vente på release (jeg skal ha bundle, Jap eller US versjon funker fett) Endret 19. mars 2008 av morningstar665 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg har kortet mitt klart så er det bare å vente på release (jeg skal ha bundle, Jap eller US versjon funker fett) Skal du spille MGS4 på japansk? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Jeg har kortet mitt klart så er det bare å vente på release (jeg skal ha bundle, Jap eller US versjon funker fett) Skal du spille MGS4 på japansk? Vokste opp med en del spill på japansk og jeg har greid meg fint. Regner med det går greit. Men det er hovedsakelig maskinen jeg vil ha (80 GB). Endret 19. mars 2008 av morningstar665 Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hmmm, hadde nesten tenkt å kjøpe meg enda en ps3 og selge den gamle for dette, men finnishen ble ikke helt det jeg håpte. Den fargen vil ikke passe i systemet mitt i det heletatt. Skal seff ha SE-versjon av spillet dog! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg har kortet mitt klart så er det bare å vente på release (jeg skal ha bundle, Jap eller US versjon funker fett) Skal du spille MGS4 på japansk? Vokste opp med en del spill på japansk og jeg har greid meg fint. Regner med det går greit. Men det er hovedsakelig maskinen jeg vil ha (80 GB). For meg er veldig mye av gleden ved å spille MGS i de engelske stemmene. Fantastisk "skuespill". Nå vet jeg jo ikke hvordan de japanske er da, men du burde absolutt vurdere dette før du avgjør hvilket ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå