Gå til innhold

Rainbow six: vegas 2 førsteinntrykk


Anbefalte innlegg

Hei! Her kan dere poste deres førsteinntrykk av det nye vegas spillet!

 

Jeg lurer nemlig på om det er verdt pengene, men kan jo lage en tråd der alle kan diskutere spillet, og ikke diskutere om det er verdt pengene for meg!

 

Jeg har Call of duty 4, så da er spørsmålet: Er CoD 4 og Vegas 2 ganske like? Jeg gidder ikke å kjøpe det hvis det er for likt! Har nemlig ikke så mye penger for tiden, ettersom det gikk litt når jeg oppgraderte PC-en.

 

Men det er bare å diskutere!

 

Edit: Liten skrive leif ;)

Endret av Stellis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte spillet i dag, og kan med sikkerhet si at det er verdt alle pengene og mer enn det også etter bare å ha spilt det noen timer. Grafikken er enormt mye bedre enn hva jeg hadde trodd, spesielt når du får det på en HD skjerm. Og multiplayer delen er i en helt annen klasse, minst like artig som Call of Duty og jeg har spilt hundrevis av timer CoD, så jeg vet hva jeg snakker om.

 

Det er bare å løpe og kjøpe, påskens artigste spill.

 

Ses på slagmarken ! :)

Endret av Ruste
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte spillet i dag, og kan med sikkerhet si at det er verdt alle pengene og mer enn det også etter bare å ha spilt det noen timer. Grafikken er enormt mye bedre enn hva jeg hadde trodd, spesielt når du får det på en HD skjerm. Og multiplayer delen er i en helt annen klasse, minst like artig som Call of Duty og jeg har spilt hundrevis av timer CoD, så jeg vet hva jeg snakker om.

 

Det er bare å løpe og kjøpe, påskens artigste spill.

 

Ses på slagmarken ! :)

Ja, tror vi gjør det ;) Men det er mulig at jeg kjøper 1'eren i stedet, siden den koster mye mindre!

 

Edit: Hvor kjøpte du spillet? Og hvor mye kostet det?

Endret av Stellis
Lenke til kommentar

2ern er bygd opp på en litt annen måte enn 1ern, spesielt med tanke på experience points, som fungerer noe ala det du/vi er vant med fra COD4, jeg har spilt spillet i noen dager allerede og må virkelig si at det er verdt pengene og det er betraktlig bedre enn 1ern på mange om ikke de fleste områder.

Lenke til kommentar
2ern er bygd opp på en litt annen måte enn 1ern, spesielt med tanke på experience points, som fungerer noe ala det du/vi er vant med fra COD4, jeg har spilt spillet i noen dager allerede og må virkelig si at det er verdt pengene og det er betraktlig bedre enn 1ern på mange om ikke de fleste områder.

Kult ;)

Fant spillet på gamezone, til 349,-! Det må da være billig for et så nytt spill!

 

http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=31059

 

Edit: Skal bestille det etterpå :D Gleder meg veldig! Tror dere jeg får spillet i løpet av lørdag?

Endret av Stellis
Lenke til kommentar
Hur är multiplayer delen? Som fuel of war eller bf2 eller inget av det?

Jeg lurer også litt på hvordan MP'en er! Der kan du vel ikke sette opp taktikker, og bestemme hvor lagkameratene dine skal gå? Er det et vanlig "Deathmatch" eller "team deathmatch" evt. "Capture the flag" opplegg?

 

Edit igjen :p :

 

Den viser og forklarer litt av Online gameplay'et ;)

Endret av Stellis
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke du får spillet innen lørdag, siden det står at release dato er 17/04/2008, vurderer og bestille det her jeg og...

Folk har fått spillet allerede, så jeg skal ikke se bort ifra at det kommer innen fredag/lørdag! De har det nok på lager, selv om det ikke blir sendt ut i butikkene ;)

Lenke til kommentar
Det er bare konsoll versjonene som har release 20 mars (ergo derfor noen av dere har fått det allerede), pc versjonen er utsatt til medio april.

Hææ?? Hvorfor i F. kommer pc versonen senere enn konsoll? det er bare dritt av utviklerene! :thumbdown: Hvorfor blir pc så jævlig nedprioritert når det eier konsoll hardt!? Pc er 7 ganger bedre enn konsoll!

 

Har akkurat bestilt det, og håpet at det kommer i løpet av helgen, så kommer det ikke i løpet av måneden engang?!

 

Edit: har du noen kilder som påstår det? Vil gjerne like å se det!

Endret av Stellis
Lenke til kommentar

Gamer.no sier release er 10 april, butikker som EBGames/Gamestop, Platekompaniet og Gamezone sier 17 april.

 

UBIsoft selv har kun lagt ut konsollversjonene for salg. Burde vel være bekreftelse nok det.

 

Det er mye mer med en pc versjon enn en konsoll versjon, ergo kommer den senere. Men hvis du ikke har spilt det første Vegas så kjøp det og spill det først. Anbefales på det sterkeste.

 

God påske.

Lenke til kommentar
Gamer.no sier release er 10 april, butikker som EBGames/Gamestop, Platekompaniet og Gamezone sier 17 april.

 

UBIsoft selv har kun lagt ut konsollversjonene for salg. Burde vel være bekreftelse nok det.

 

Det er mye mer med en pc versjon enn en konsoll versjon, ergo kommer den senere. Men hvis du ikke har spilt det første Vegas så kjøp det og spill det først. Anbefales på det sterkeste.

 

God påske.

Jeg har akkurat kjøpt spillet, og mamma er ikke fryktelig glad for det :p Vi har allerede betalt!

 

Jeg har ikke råd til å kjøpe enda et spill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...