thinkdifferent Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hallo! Har seg slik at jeg skal på kino med bestekompisen og to jenter. Ei til oss hver Men, saken er at bestekompisen min og hu ene holder på litt (altså, flørter, klemmer etc), mens jeg og hu andre er bare venner, og tror ikke det blir noe mellom oss (hu har hvertfall sagt det rett ut), er det da vanlig å holde hverandre i henda under kinoen? Sikkert delte meninger, men bare lurer litt Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvis dere bare er venner virker det litt rart å sitte og holde hverandre i hendene under hele filmen, men jeg vet jo ikke hva slags vennskapsforhold dere har heller, så det kommer vel ann på hva dere selv føler Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Nei det er på ingen måte vanlig. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Holde hender under en hel film er nok ikke vanlig om man bare er venner, men jeg kan fint gå å leie jentevenner uten at vi er mer enn venner. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hun har sagt det ganske tydelig? Dere er vel med for selskaps skyld tenker jeg, kanskje de to andre ikke ville gå på kino alene. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er vel overhodet ikke vanlig å holde hender som venner på kino. Nyt filmen du. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Er vel overhodet ikke vanlig å holde hender som venner på kino.Nyt filmen du. Ser meg enig i den, spesielt hvis du og jenta ikke er gode venner i utgangspunktet. Jeg holder altfor ofte hender med kamerater, men det er mest uskyldig. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Nei det er ikke normalt, ikke i det hele tatt, men det er sosialt akseptert. ikke at noen av delene spiller noen rolle, om dere vil holde hendene til hverandre så hold hendene til hverandre. Er det snakk om at hun har snakket om det? eller bare har du en vrangforestilling om jenter og tror at alle trenger leies på kino? Endret 20. mars 2008 av Gamlemor Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Hun har bare sagt at hun ikke ville være noe mer enn venner Konsentrerte meg om filmen, og snakket litt bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå