konduktans Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hva er egentlig "internett". Er det en big-ass pc som står ett eller annet sted og koordinerer alt, eller "styrer alle alt"? Jeg syns begrepet internett virker litt abstrakt, med tenke på at jeg hverken har sett eller tatt på internett, eller virkelig kan si hva det er, men jeg vet jo fortsatt at det er der - hva enn det er. Det er vel allmennkunnskap at "internett er jo den tingen som gjør at jeg kan sende mailer og surfe på nettet og slik", men kan ikke si at jeg tror at så veldig mange vet hva som gjør at vi faktisk kan gjøre dette! Jeg prøvde faktisk å lese litt på wikipedia, men det står så mye der at jeg ikke orker å lese alt. Har noen et sammendrag til meg? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Google Define Wikipedia, norsk Wikipadia, engelsk Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Eller her Ikkepedia er den mest seriøse sida jeg veit om^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå