hakongram Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Venter på en sending med 3 kolli fra Australia.....En del av tinga mine som jeg hadde der i fjor som har blitt sendt hjem nå. Får sjekka hvor de ligger ann i løypa med tracking-nummer og alt det der og ser at det skal bli sendt med et fly fra London til Gardermoen i morra. Flyet går fra London 16.45, så regner vel med at det er på Gardermoen i sju-tida. Det er sendt med Jetta fra Australia, så det går med vanlige passasjerfly ettersom jeg har skjønt det, er det da mulig for meg å hente det i morgen kveld eller på fredag ? Bassen min er med og har en gigg på fredag kveld, så skulle hatt'n ! Noen som har peil på åpningstider og hvordan det her fungerer ??? Takker for svar. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Tror det å ringe kundeservice ville hjulpet mye mer enn å spørre her. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Er ikke så lett med kundeservice når det er påske, hvertfall ikke frakt-sida. Det er ikke snakk om kjøp og salg av noe heller, men mine egne ting som blir sendt hjem til meg, så er vel feil kategori...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå