Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Var det g-punktet?

Gjest Guest_heh_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_heh_*

Hei

Fingra en jente her forleden, og begynte jo da selvfølgelig å lete etter g-punktet som da skal befinne seg et par cm inn, og opp mot magen. Denne skal utifra det jeg har lest kjennes ut som en liten forhøying/klump som er ruglete.

På jenta jeg fingra fant jeg en klump som sto ut opp mot magen, men denne var lokalisert ganske langt inn. Nådde den såvidt når jeg stakk hele langefingeren inn. Jenta pustet tungt og fikk rykninger i skjeden når jeg økte intensiteten på denne klumpen, og den vokste også etterhvert som hun ble kåtere. Var vel omtrent på størrelse med en ert som lå under huden på sitt største. Greia er at denne var glatt, ikke ruglete, og den befant seg ganske langt inn. Kan dette være g-punktet? Regner egentlig med det, men spør for sikkerhets-skyld ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JD: Man kan sikkert finne navn på mye rart hvis man vil, men ja kvinner har mange sensetive punkter rundt omkring på kroppen. Det varier mye fra kvinne til kvinne, men plasser som er vanlige er nakke/hals, korsrygg, hofter, knær, lepper, brystvorter/pupper, lår, osv. Men klitorisen og g-punktet er nok ofte de to mest følsomme, selv om de andre kan ofte vært svært effektfulle.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...