Gjest Guest_heh_* Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hei Fingra en jente her forleden, og begynte jo da selvfølgelig å lete etter g-punktet som da skal befinne seg et par cm inn, og opp mot magen. Denne skal utifra det jeg har lest kjennes ut som en liten forhøying/klump som er ruglete. På jenta jeg fingra fant jeg en klump som sto ut opp mot magen, men denne var lokalisert ganske langt inn. Nådde den såvidt når jeg stakk hele langefingeren inn. Jenta pustet tungt og fikk rykninger i skjeden når jeg økte intensiteten på denne klumpen, og den vokste også etterhvert som hun ble kåtere. Var vel omtrent på størrelse med en ert som lå under huden på sitt største. Greia er at denne var glatt, ikke ruglete, og den befant seg ganske langt inn. Kan dette være g-punktet? Regner egentlig med det, men spør for sikkerhets-skyld Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kan det stemme at den var ruglete, før den utvidet seg. Lenke til kommentar
Gjest Guest_heh_* Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kan jo hende hun var såpass kåt at den utvidet seg før jeg kom inn, men den var aldri ruglete nei. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jenter som alle andre skapninger har variasjoner på g-punktet som alt annet Selv kan jeg ikke huske å ha lagt merke til så mye ruglehet, og ja det er nok mest sannsynlig g-punktet du fant ja Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg mener det finnes opptill 9 eller 11 slike punkter. S-punkt osv. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Fins 19 slike punkter. Hvorav S er det siste (det går alfabetisk). Jo dypere inn - jo lengre bak i alfabetet er du. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 JD: Man kan sikkert finne navn på mye rart hvis man vil, men ja kvinner har mange sensetive punkter rundt omkring på kroppen. Det varier mye fra kvinne til kvinne, men plasser som er vanlige er nakke/hals, korsrygg, hofter, knær, lepper, brystvorter/pupper, lår, osv. Men klitorisen og g-punktet er nok ofte de to mest følsomme, selv om de andre kan ofte vært svært effektfulle. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Høres ut som g-punktet ja.. Kjeden er jo for det meste ''rett'' og glatt der inne, så om det var den eneste forhøyningen der så traff du nok ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg