PanzerLoco Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Hei! Gikk til innkjøp av en DVD-opptaker (Samsung DVD-HR755) for å kunne ta opp et program, og samtidig kunne sjå på noke anna. Et kjent problem i et hus med mange folk som vil sjå TV... Lurer på kordan man skal koble til scart kablene for å få til dette? For øyeblikket kan eg ta opp ting, men er tvunget til å sjå på det som eg tar opp. Har lagt til et bilde med utgangane og kordan eg har det for øyeblikket. Dei svarte strekane er scartkabler. Legger også til et annet bilde uten streker som dere kan åpne i paint og tegne opp kordan dere tror det vil være rett. Endret 19. mars 2008 av PanzerLoco Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Koblingen er grei den, men det er ikke der problemet ligger. En slik digital tuner kan bare ta inn en kanal av gangen. Du har to muligheter: 1. Det er sikkert analoge kanaler tilgjengelig i kabelnettet? Da kan du velge en analog og en digital kanal samtidig. Du har analog tuner både i TV og opptaker. 2. Leie en ekstra digital dekoder. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå