Gå til innhold

Hjelp til kondensator i krets?


Anbefalte innlegg

Hei, har kopla opp dette skjemaet her:

 

post-79507-1205931971_thumb.jpg

 

Dioda på rekke 1: Raud blinkande diode - 5 V og 30 mA

Diodane på rekke 2: 2 x kvite vanlege diodar - 3.2 V og 20 mA

Diodane på rekke 3: 2 x raude vanleg diodar - 2.3 V og 30 mA.

 

No har det seg slik, at når eg slår på kretsen, blinkar også dei andre diodane. Litt, ikkje mykje, men nok til at eg vil gjera noko med dette.

 

Så er det mogleg å setta inn ein kondensator slik at dei andre diodane sluttar å blinka, og isåfall, korleis reknar eg ut kor stor kondensatoren skal vera og kvar den skal bli plassert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor kommer 9V fra? Hvis det er et batteri så er det antagelig den interne motstanden i batteriet som gjør at spenningen varierer med strømtrekket.

Har du en normalt kraftig strømforsyning (lav indre motstand) så er det ikke mulig at de andre diodene blinker.

 

En kondensator parallelt med batteriet vil muligens hjelpe. Noen tusen uF bør den nok være.

Endret av hårek
Lenke til kommentar
Er jo bare å prøve seg fram.

Men skal du trekke 80 mA ut av CR2032 vil de vel vare noe særlig lenge. Slike batterier er laget for å brukes med svært lite strøm, spesifisert til 4 mA max!

Så det er egentlig ikke kondensator du trenger, men et annet batteri.

 

Hehe, sant det, men problemet er at kretsen blei plassert inn i ein av leiketraktorane til broren min, og der er det ikkje plass til vanleg 9 V batteri :( .

 

47 uF hjalp iallfall minimalt, er det ikkje mogleg å rekna seg til kor mykje man treng?

Lenke til kommentar

Sant, får berre prøva meg fram litt då, men takk får svar iallfall :D .

 

EDIT: Prøvde nettopp med standard 9 V batteri, og lysa blinka ikkje lenger :) , men så var det det med plass då :( .

 

EDIT 2: Sørren, hadde standard 9 V batteri vert 5 mm kortare hadde det funka :( ,

Endret av PHdZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...