3evel Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) først så vil jeg bare si hei til alle Er det noen andre unntatt meg som ser på anime serien bleech? har sett alle til episodene til 56, men nå kommer jeg ikke lenger.... ser på en engelsk dubba versjon av serien, men etter 56 er det bare slutt, har venta i flere måneder på nye episoder, men det ser ut som om det ikke kommer flere Er det noen der ute som vet når de nye episodene kommer ut? ps: veit at episodene etter 56 finnes uten dub, men det er vanskelig å venne seg til de japanske stemmene når du allerede har sett 56 episoder på dub Endret 19. mars 2008 av 3evel Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 hmm, kanskje litt OT: men hva var det bleech handla om igjen? Fikk den varmt anbefalt av en kamerat for en stund siden, men har nå glemt hele greia. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Anbefaler å laste ned de japanske versjonene, der kommer de ut dagen etter de er på tv i Japan Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Hvorfor spør du ikke i Tegneserier & Anime forumet? Går ut ifra at du mener "Bleach" siden du nevner Anime(sry hvis jeg tar feil) eller finnes det ei serie som heter bleech:p ^^, Endret 27. mars 2008 av laffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå