co2 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Har tenkt på å kjøpe ny PC nå, men tingen er at jeg egentlig ikke får så mye tid til å bruke den før jeg begynner å studere i August. Så tingen er egentlig. Kommer det noe nytt, ala nytt PCI express som gjør at det er fornuftig å vente? Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det kommer alltid noe nytt hver dag så jeg ville ventet med å kjøpe til du får brukt den slik at du kan få bra deler billigst mulig Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 hvis du holder deg til mainstream/budget markedet, så kommer du alltid godt ut på pc-kjøp.. highend blir alltid mainstrem ikke mange mnd etter lansering.. komponentene koster ofte MYE mer en mainstream og yter ikke veldig mye bedre egentlig. Lenke til kommentar
moijk Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Har tenkt på å kjøpe ny PC nå, men tingen er at jeg egentlig ikke får så mye tid til å bruke den før jeg begynner å studere i August. Så tingen er egentlig. Kommer det noe nytt, ala nytt PCI express som gjør at det er fornuftig å vente? http://www.digi.no/php/art.php?id=514992 Den er vel verd å få med seg, skal du se ting i perspektiv. Ellers så kommer det alltids noe nytt. Nå har jo penryn kommet som da gir 45nm arkitektur og lavere varme samt høyere hastighet til samme klokkefrekvens. Så om ikke annet skaff en penryn-basert maskin nå over en Santa Rosa-basert. Lenke til kommentar
vanligmann Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Etter 12-15 år med kjøp og bygging av datamaskiner, har jeg kommet til at den beste tiden for å kjøpe komponenter eller ny masking er: Når du har behov for den. Kjøp det du trenger, når du trenger det - og slutt å se etter priser og sånn, det er bare deprimerende... Det kommer alltid noe nytt som er bedre, raskere og billigere like etter at du har kjøpt noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå