annie8219 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 PC-en min kan ikke lese pdf filer...Det er wordpad som leser disse,men her får jeg bare opp krusseduller osv:(Jeg har adobe reader,men hvor går jeg for å endre instillingene for at den skal lese pdf filer som lastes ned??Vær så snill å hjelp meg fort:) Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Google it? http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php Lenke til kommentar
Maelwedd Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Windows? Prøv å høyreklikk på en .pdf-fil mens du holder inne shift-knappen. Da skal det komme opp et valg som heter "Åpne med..."/"Open with...", finn fram AdobeReader i lista, huk av for "Alltid bruk dette programmet"/"Always open with this program", og trykk OK, så skulle det funke. Lenke til kommentar
annie8219 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Google it? http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php jo men jeg har jo adobe reader...hva skal jeg med en til? Lenke til kommentar
annie8219 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Windows? Prøv å høyreklikk på en .pdf-fil mens du holder inne shift-knappen. Da skal det komme opp et valg som heter "Åpne med..."/"Open with...", finn fram AdobeReader i lista, huk av for "Alltid bruk dette programmet"/"Always open with this program", og trykk OK, så skulle det funke. Det er jo bare link som jeg trykker på,og trykker jeg på denne åpnes den av word pad...Høyreklikker jeg får jeg bare åpne, ikke åpne med.... hva er shift knappen nå igjen? Lenke til kommentar
Maelwedd Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det er jo bare link som jeg trykker på,og trykker jeg på denne åpnes den av word pad...Høyreklikker jeg får jeg bare åpne, ikke åpne med.... hva er shift knappen nå igjen? Du må nesten laste ned en fil og åpne den fra explorer/utforsker. Shift-knappen(e) har en pil som peker oppover og det er en nede til venstre på tastaturet (over ctrl-knappen) og en rett ved piltastene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå