Bone Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Heisann! Akkurat satt meg ned med Mass Effect, men har et par spørsmål.. Har spilt KotOR, og der kan jeg velge hvem av de i gruppen jeg vil spille som.. de har jo forskjellige egenskaper.. Jeg har boostet opp First Aid og Decryption på han ene i laget mitt.. Men, hvordan får jeg bruke HANS egenskaper når jeg vil gjøre noe?! Blir det ikke sånn at når jeg trykker (Y) for healing, så bruker jeg den personen jeg styrer sine healing-egenskaper? Jeg vil jo bruke han andre sine som er bedre!? Hvordan er dette mulig? Og det samme når jeg skal åpne er dør som trenger litt "decryption-skills" .. Og en siste ting; Får man bare spare max 5 slike healing -elementer? Jeg hadde 5 og plukket opp en til og hadde fortsatt 5? Takker for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Alt slikt skjer automatisk. Så når du må bruke decryption-skillen, er det den karakteren med høyest skillnivå som gjør jobben for deg. I spillet er det kun Shepard du får kontrollere aktivt. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Du kan oppgradere, og slik få plass til mer medigel. Sjekk med din lokale kjøpmann. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Ah... Takker Føler kanskje at det tar litt av "flerspiller/rollespill-gleden" men.. det er kanskje like greit å ha alt samlet på "ett sted"!? Alle våpen og slik, når du er i en gruppe, så er de som ikke er "i hende" til fri disposisjon til alle andre, ikke sant? Liker spillet kjempegodt så langt! Akkurat landet på the Citadel og vandret litt rundt og undersøkt i de første rommene.. Takk igjen! Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Når det gjelder "usynlige" egenskaper, slik som decryption, stemmer det at ting skjer automatisk. Men du har fortsatt en viss mulighet til å styre de andre karakterenes angrep. Når du holder inne knappen der du velger hva slags angrep du vil bruke, er det bare å velge de andre karakterenes angrep samtidig. På den måten bestemmer du hvordan alle de ulike karakterene skal oppføre seg samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå