Damp Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg skaffet meg en Sandisk U3 Flash Drive, nå lurer jeg bare på om den forsatt vil emulere et cd rom når jeg har avinstallert U3 programvaren? Er det også mulighet for en reinstallasjon? Lenke til kommentar
Eragon Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg skaffet meg en Sandisk U3 Flash Drive, nå lurer jeg bare på om den forsatt vil emulere et cd rom når jeg har avinstallert U3 programvaren? Er det også mulighet for en reinstallasjon? ja... Til alt.. Har drevet mye med dette i det siste. Når du bruker u3 sinn programvare for å fjerne programvarens om følger med vil dette også fjerne den virituelle cd-rommen. Dette kan du få reinstallert igjen "lpinstaller.exe" Det å derimot ENDRE filene på denne cd-rommen er det litt værre med. avhengig av hvilken minnepenn du har da.. Jeg klarte det fint med min 4gb cruzer micro.. ved å bruke et program som heter universal_costumizer .. men når jeg kjøpte en ny, lik, bare 16gb, gikk det ikke like bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå