Lock-Aze Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hei, jeg trenger ett rimelig AGP skjermkort. Ytelse tilsvarende ett 6600GT eneste kriteriene er at det må være Nvidia (driverproblematikk, skal på en Linux eller BSD installasjon) Hvor kan jeg finne ett slikt kort, hvilket kort burde jeg vurdere? Tenkte jeg skulle forsøke å drive noen enkle spill via Vine. Hvis det er mulig, en pris på rundt 600.- Takker for alle innspill (ps. hvis noen har ett brukt skjermkort, så kan det tas på PM) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Finnes mye snax i prisguiden: https://prisguiden.no/product.php?productId=84744 Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Siden jeg ikke vet hvilket kort som jeg burde gå for (hvilke kort som har ca samme ytelse) så hadde jeg håpet på litt innspill... Men takker for tipset... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Siden jeg ikke vet hvilket kort som jeg burde gå for (hvilke kort som har ca samme ytelse) så hadde jeg håpet på litt innspill... Men takker for tipset... Trykket du på linken? Lenke til kommentar
espenb92 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 nvidia geforce 8800GT 512MB er et knall skjermkort;) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 nvidia geforce 8800GT 512MB er et knall skjermkort;) Bare ett problem med det kortet, det er PCI express, han skal ha til AGP. Du har jo også Nvidia GeForce 7800 GS har kjørt det kortet selv til jeg gikk over til ATi og PCI Express, men mitt kort kom fra Point Of View, fortsatt bygd på Nvidia sitt referanse design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå