Sovesofa Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Heisann.. er på jakt etter noen pc-høytalere, tenkte jeg skulle kjøpe ett sett til den bærbare datan, noe som var litt praktisk, som man faktisk kan ta med seg uten at det er 5 km med kabler som også må følge med... tenkte litt på ett 2.1 opplegg da.. derfor lurer jeg på noen som har noe tids? prisklassen er ikke så veldig viktig, men de trenger ikke være råddyre da jeg ikke kommer til å bruke de så altfor mye så på de til JBL -blomsteropplegget, men det så så sinnsykt lite ut stor sub er ett must takker for alle forslag Lenke til kommentar
el-corazon Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 gå for Logitech Z4 knall bra lyd fra små ting Lenke til kommentar
KAS Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Har testet Logitech Z-4 og ble ikke imponert. Gå heller for X-240 som koster det halve, evt X-540 som har større sub og antakelig spiller klarere om du plasserer bakhøyttalerne sammen med frontene og aktiverer funksjonen på fjernkontrollen som sprer stereolyd til alle høyttalerne. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Har testet Logitech Z-4 og ble ikke imponert. Gå heller for X-240 som koster det halve, evt X-540 som har større sub og antakelig spiller klarere om du plasserer bakhøyttalerne sammen med frontene og aktiverer funksjonen på fjernkontrollen som sprer stereolyd til alle høyttalerne. takker for svar men X-540 er ett 5.1 da.... synts det blir litt mye kabler og rot hehe har sett litt nærmere på JBL Creature II, Empire X-gaming 5000 og Creative I-Trigue 3330 noen som har disse og kan gi meg noe tilbakemelding på de? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Har sjøl Empire X-Gaming 5000. Hos komplett kostar dei det samme som 3000, men 5000 er jo kraftigare så det er ikkje prisen det går på. Allereie første gongen eg spelte av noko med det skjønte eg at det var noko med spesielt med det. Her er det krefter skal eg sei deg. Har volumen på litt over halvt og bassen er enda litt lenger, ikkje mykje, men litt lenger enn volumen. Så brukar eg da datan som "master" til å styre lyden med. Det held i massevis for meg. Får eg lyst til å donke litt så berre skrur eg opp i windows, du treng ikkje ned på bassen. Og eg har eit 40kvadrats rom så her er det kraft i massevis. Lyden er og klar og ingenting blir forvrengt eller lignande. EG syns det er eit meget godt kjøp, kostar 500kr meinar eg. Det er dei absolutt verdt. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 så de spiller bra altså De har litt traust design iforhold til JB`en, men det får heller være kan hende jeg bestiller meg disse etterhvert... så at det ikke var noen volum fjernkontroll som på enkelte modeller av Logitech og creative..da sitter volumknappen på en av høytalerne? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Eg syns dei spelar jævla bra. Designet blir faktisk litt bedre når du pakkar dei opp. Syns dei er greie å sjå på. Vribrytarane for master volum og bass sit på bassen. Samme med av å på. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 oki ja kan hende de blir anneledes ute av esken... er 6.5 tommer sub men er den stor i omfang liksom? med kasse? ca mål ? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Åhh, no spør du vanskele. Det er jo litt størrelse på den, men den er eigentleg ganske snerten syns eg. Er på TG nå så eg får vel strekke meg ned å måle litt. Cirka 20 brei og høg, og da seier me vel 30 djup... Nesten tipping dette her. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 takker for svar det var litt str på subben ja det er nice, blir så teit om den er størrelse per pusling liksom hehe Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Den er jo ikkje voldsom stor. Men det skal da no gå ann å finne måla og så kan du berra måle deg visuelt kor stor den er... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 fikk en indikasjon, det var det jeg var ute etter Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ellers kan du jo se på et Logitech Z-2300. Et annlegg som spiller HØYT og DYPT til ca 1k Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 JBL Creature II er brukbare de...bedre enn det meste jeg har prøvd fra Logitech... Harman Kardon Soundsticks bør også vurderes. Koster rundt 15-1600 kr, men er absolutt verdt det. Pantera Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Endte opp med Empire gaming 5000, spilte ganske mye bdre enn forventet, har ikke prøvd de helt på full guffe enda, men til å kun ha de til laptopen er jeg mektig imponert, eneste er at det blir kanskje en litt metallisk lyd på diskanten når du spiller veldig høye toner med mye bass, ellers så var det kanskje bare den ene sangen det gjaldt, kan hende det var lav kvalitet på den, tenkte ikke på å skjkke det Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det blir kanskje ein litt metallisk lyd ja. Har høyrt noko lignande eg og. Men dei fleste sangane spelar den fint. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 ja det er ihvertfal førsteinntrykket mitt, gir ikke så aller verst trøkk i den subben heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå