Gå til innhold

Forslag til nye PC-høytalere?

Anbefalte innlegg

Heisann..

er på jakt etter noen pc-høytalere, tenkte jeg skulle kjøpe ett sett til den bærbare datan, noe som var litt praktisk, som man faktisk kan ta med seg uten at det er 5 km med kabler som også må følge med... tenkte litt på ett 2.1 opplegg da..

derfor lurer jeg på noen som har noe tids? prisklassen er ikke så veldig viktig, men de trenger ikke være råddyre da jeg ikke kommer til å bruke de så altfor mye ;) så på de til JBL -blomsteropplegget, men det så så sinnsykt lite ut :p stor sub er ett must :p takker for alle forslag ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har testet Logitech Z-4 og ble ikke imponert. Gå heller for X-240 som koster det halve, evt X-540 som har større sub og antakelig spiller klarere om du plasserer bakhøyttalerne sammen med frontene og aktiverer funksjonen på fjernkontrollen som sprer stereolyd til alle høyttalerne.

Lenke til kommentar
Har testet Logitech Z-4 og ble ikke imponert. Gå heller for X-240 som koster det halve, evt X-540 som har større sub og antakelig spiller klarere om du plasserer bakhøyttalerne sammen med frontene og aktiverer funksjonen på fjernkontrollen som sprer stereolyd til alle høyttalerne.

takker for svar men X-540 er ett 5.1 da.... synts det blir litt mye kabler og rot :p hehe

har sett litt nærmere på JBL Creature II, Empire X-gaming 5000 og Creative I-Trigue 3330 noen som har disse og kan gi meg noe tilbakemelding på de?

Lenke til kommentar

Har sjøl Empire X-Gaming 5000. Hos komplett kostar dei det samme som 3000, men 5000 er jo kraftigare så det er ikkje prisen det går på. Allereie første gongen eg spelte av noko med det skjønte eg at det var noko med spesielt med det. Her er det krefter skal eg sei deg. Har volumen på litt over halvt og bassen er enda litt lenger, ikkje mykje, men litt lenger enn volumen. Så brukar eg da datan som "master" til å styre lyden med. Det held i massevis for meg. Får eg lyst til å donke litt så berre skrur eg opp i windows, du treng ikkje ned på bassen. Og eg har eit 40kvadrats rom så her er det kraft i massevis. Lyden er og klar og ingenting blir forvrengt eller lignande.

EG syns det er eit meget godt kjøp, kostar 500kr meinar eg. Det er dei absolutt verdt.

Lenke til kommentar

så de spiller bra altså :p De har litt traust design iforhold til JB`en, men det får heller være kan hende jeg bestiller meg disse etterhvert... så at det ikke var noen volum fjernkontroll som på enkelte modeller av Logitech og creative..da sitter volumknappen på en av høytalerne?

Lenke til kommentar

Endte opp med Empire gaming 5000, spilte ganske mye bdre enn forventet, har ikke prøvd de helt på full guffe enda, men til å kun ha de til laptopen er jeg mektig imponert,

eneste er at det blir kanskje en litt metallisk lyd på diskanten når du spiller veldig høye toner med mye bass, ellers så var det kanskje bare den ene sangen det gjaldt, kan hende det var lav kvalitet på den, tenkte ikke på å skjkke det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...