Aetius Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg har nettopp kommet tilbake fra opphavets hytte på Filefjell, og der fant jeg jammen meg spor etter påskeharen. Canon EOS 30D, Tamron 17-50mm f2.8 på 17mm, 1/1250 sek f18, 200 ISO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Liker "evighets" bilder Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Ikke så mye å si på dette. Det funker bra, og gir nærmest en grafisk effekt. Jeg fikk en tanke om å lage en nærmest Warholaktig sammensetning med litt forskjellige fargetoner. Uansett, flott. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Ah, har gjort mange sånne forsøk jeg og, men aldri noe så bra! liker hvor enkelt det er, hvordan det kommer inn fra hjørnet! veldig lekkert aetius. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Stilig grafisk effekt som forteller en historie. Ville litt kraftigere kontrast ødelagt bildet, eller ville det gjort det mer "synlig"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå