phnx85 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg er på jakt etter en GPS med typografiske kart og som har støtte for sporlogg. Skal brukes som navigasjon på scooter. Vurderte en Garmin eTrex Venture HC, vil det være en ok GPS til dette formålet? Men kom til å tenke på at jeg har et par HP iPaq HW6515 liggende, og kart må jeg vell kjøpe uansett, så finnes det programvare til pocket pc som støtter typografiske kart? Hvor kan typografiske kart kjøpe? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Gps du nevner virker helt ok, litt liten skjerm. Hvis ikke penger betyr noe så burde du kikket på kongen blant gps`er Garmin 60CSx Topo kart til friluft får du kjøpt her: http://marineshop.no/CBC.aspx?q=c:100165;pl:0 Pda virker fint med PTGmap En kan bruke kart fra Garmin, men litt pusk for å få det til å virke. Minuset med pda er at den ikke er vanntett, og hvor mye kulde den tåler Endret 19. mars 2008 av asbhegge Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Ville egentlig bruke minst mulig penger Når det gjelder PDA så klarer jeg helt sikkert mekke sammen en vanntett holder, men kulde kan bli et problem. Er ikke værre enn at jeg tester det ut. Skal ta en titt på programmet du nevnte. Lenke til kommentar
egilsml Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ka du skal me GPS? E du ikke same me innebygga kompass? Jej skal navigere ætter stjærnen å sola når vi skal på tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå