Gå til innhold

Er det noen som har en Samsung U700 som kan sjekke noe for meg?

Anbefalte innlegg

Når dere går inn på musikkspillere, og spiller av en sang. Sjekk nederst på skjermen (grønn skjerm), har dere sånne "bølgete" striper der da? Litt vanskelig å forklare, men det ser ut som om fargene bølger seg litt.

Er det sånn det skal være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når dere går inn på musikkspillere, og spiller av en sang. Sjekk nederst på skjermen (grønn skjerm), har dere sånne "bølgete" striper der da? Litt vanskelig å forklare, men det ser ut som om fargene bølger seg litt.

Ingen som kan hjelpe meg? Syntes også bildene jeg tar blit dårlige. Ser jo nesten ut som et maleri! Blir ikke slik når jeg overfører de til data'n, så det må være skjermen eller noe på tlf. Det skal da ikke være slik eller?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tror jeg forstår hva du mener og har det samme på min mobil. Det første jeg kommer på som kan ha noe å si er at skjermen bare kan vise 262 000 farger, og at overganger dermed kanskje kan bli litt ugjevne. Når det gjelder bilder har jeg ikke opplevd det samme...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...