sir-alex Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Skal begynne å studere økonomi etter sommeren. Hvilken skole vil dere anbefale? Noen som har erfaringer innen dette studiet? Jeg bor i drammen. Det er samme om deg er privatskole eller offentlig, pga jeg får dekket utdanningen. Endret 27. juni 2008 av sir-alex Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Har hørt mye positivt om markedsføring på BI. Lenke til kommentar
Sam23 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har hørt mye positivt om markedsføring på BI. Seriøst? hehe... Er du 15 år da eller? Er sånn videregående fenomen i Bærum at Markedsføring er bra. Når folk passerer 20 år så skjønner alle hvor utrolig lavmål denne utdannelsen er. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Nei, jeg er verken 15 eller bor i Bærum. Lenke til kommentar
nwinger Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har hørt mye positivt om markedsføring på BI. Seriøst? hehe... Er du 15 år da eller? Er sånn videregående fenomen i Bærum at Markedsføring er bra. Når folk passerer 20 år så skjønner alle hvor utrolig lavmål denne utdannelsen er. Må være den dummeste kommentaren jeg har kommet over i et forum noen gang. For meg virker det ikke som du har passert 20 selv. Får bare håpe det beste.... Markedsføring er en veldig interessant retning på Bi, og du har mange, mange muligheter etter endt utdanning. Så dette er noe jeg varmt kan anbefale. Og Sam, jeg går ikke mrk... Lenke til kommentar
GOH Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har hørt mye positivt om markedsføring på BI. Seriøst? hehe... Er du 15 år da eller? Er sånn videregående fenomen i Bærum at Markedsføring er bra. Når folk passerer 20 år så skjønner alle hvor utrolig lavmål denne utdannelsen er. Etter spørsmålstegn tegn er det stor bokstav. Ordet "da" passer ikke i denne sammenhengen. Hva betyr "videregående fenomen"? Neste setning starter direkte med et verb, det passer ikke her. Markedsføring midt i en setning skrives med liten m. "Når folk passerer 20 så skjønner de" ikke "Når folk passerer 20 så skjønner alle". Hvis du skriver alle så betyr det jo at de på 15 også skjønner "hvor utrolig lavmål denne utdannelsen er" når noen andre fyller 20. Du kunne hatt godt av liten skolering du og Sam23. I ditt tilfelle tror jeg all utdanning kunne vært av det gode, til og med markedsføring. Forøvrig er mitt inntrykk (etter å ha gått på BI) at markedsføringsstudiet var bra. Min sterkeste innsigelse mot studiet var at det var for mange som var der fordi de var svake i matematikk, ikke fordi de var genuint interessert i markedsføring. De fikk problemer med metodiske fag som tross alt er viktig, også i markedsføring. Er du virkelig interessert og fortsetter på høyere studier vil jeg si at markedsføring (bla på BI er et godt valg (egentlig vil jeg si at alle valg der du er genuint interessert er gode valg). Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Du mener man må være god i matematikk for å gå der? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Har hørt mye positivt om markedsføring på BI. Seriøst? hehe... Er du 15 år da eller? Er sånn videregående fenomen i Bærum at Markedsføring er bra. Når folk passerer 20 år så skjønner alle hvor utrolig lavmål denne utdannelsen er. Etter spørsmålstegn tegn er det stor bokstav. Ordet "da" passer ikke i denne sammenhengen. Hva betyr "videregående fenomen"? Neste setning starter direkte med et verb, det passer ikke her. Markedsføring midt i en setning skrives med liten m. "Når folk passerer 20 så skjønner de" ikke "Når folk passerer 20 så skjønner alle". Hvis du skriver alle så betyr det jo at de på 15 også skjønner "hvor utrolig lavmål denne utdannelsen er" når noen andre fyller 20. Du kunne hatt godt av liten skolering du og Sam23. I ditt tilfelle tror jeg all utdanning kunne vært av det gode, til og med markedsføring. Forøvrig er mitt inntrykk (etter å ha gått på BI) at markedsføringsstudiet var bra. Min sterkeste innsigelse mot studiet var at det var for mange som var der fordi de var svake i matematikk, ikke fordi de var genuint interessert i markedsføring. De fikk problemer med metodiske fag som tross alt er viktig, også i markedsføring. Er du virkelig interessert og fortsetter på høyere studier vil jeg si at markedsføring (bla på BI er et godt valg (egentlig vil jeg si at alle valg der du er genuint interessert er gode valg). Å gå etter rettskrivingen i stedet for argumentene er utrolig lavmål. Endret 10. april 2008 av gonjimann Lenke til kommentar
operg Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Sam23 hadde da strengt tatt ikke et eneste argument. Lenke til kommentar
GOH Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Sam23 hadde da strengt tatt ikke et eneste argument. Nettopp... Endret 10. april 2008 av GOH Lenke til kommentar
GOH Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Du mener man må være god i matematikk for å gå der? Nei, det jeg mente var at for mange som var der ikke var der fordi de var interessert i markedsføring men fordi de var svake i matematikk. Hvis du vil gå på BI og ikke liker matematikk er markedsføring letteste motstands vei. Lenke til kommentar
GOH Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har hørt mye positivt om markedsføring på BI. Seriøst? hehe... Er du 15 år da eller? Er sånn videregående fenomen i Bærum at Markedsføring er bra. Når folk passerer 20 år så skjønner alle hvor utrolig lavmål denne utdannelsen er. Etter spørsmålstegn tegn er det stor bokstav. Ordet "da" passer ikke i denne sammenhengen. Hva betyr "videregående fenomen"? Neste setning starter direkte med et verb, det passer ikke her. Markedsføring midt i en setning skrives med liten m. "Når folk passerer 20 så skjønner de" ikke "Når folk passerer 20 så skjønner alle". Hvis du skriver alle så betyr det jo at de på 15 også skjønner "hvor utrolig lavmål denne utdannelsen er" når noen andre fyller 20. Du kunne hatt godt av liten skolering du og Sam23. I ditt tilfelle tror jeg all utdanning kunne vært av det gode, til og med markedsføring. Forøvrig er mitt inntrykk (etter å ha gått på BI) at markedsføringsstudiet var bra. Min sterkeste innsigelse mot studiet var at det var for mange som var der fordi de var svake i matematikk, ikke fordi de var genuint interessert i markedsføring. De fikk problemer med metodiske fag som tross alt er viktig, også i markedsføring. Er du virkelig interessert og fortsetter på høyere studier vil jeg si at markedsføring (bla på BI er et godt valg (egentlig vil jeg si at alle valg der du er genuint interessert er gode valg). Å gå etter rettskrivingen i stedet for argumentene er utrolig lavmål. Vel, det var et resultat av irritasjon og at jeg ikke fant noen argumenter å gå etter. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 GOH: Bruk rediger-funksjonen, er du snill Hvorfor er det et mål i seg selv å gå på BI, egentlig? Lenke til kommentar
GOH Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 GOH: Bruk rediger-funksjonen, er du snill Hvorfor er det et mål i seg selv å gå på BI, egentlig? Aner ikke. Er det et mål? For noen kan det være et mål å gå der fordi man ikke trenger all verdens karakterer for å begynne der og at man på tross av det er rimelig ettertraktet hvis man kommer gjennom med greie karakterer. Men det blir bare gjetting fra min side. For min del var det et mål fordi jeg kunne ta 15 sp på 12 semester der på kveldstid og i helger, det kunne jeg ingen andre steder i Oslo med den fagkombinasjonen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg tenkte bare på: "Hvis du vil gå på BI og ikke liker matematikk er markedsføring letteste motstands vei." Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det er en del økonomifag når man studerer markedsføring. Tenker en del på denne utdanningen selv, men lurer på hvordan økonomien er i forhold til på videregående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå