Skyax Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 I går skulle jeg hoppe på ski, ladet rett på ræva, og det gjorde dritvundt! Hadde veldig vondt på starten. Klarer å gå, men det gjør lit vundt i foten, ganske langt oppe(Har ikke vondt i ræva selv om jeg landet på den) Har aldrif brukket noe, så vet ikke hvordan det føles... Har jeg brukket noe? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Etter min erfaring gjør ikke det å brekke noe 'litt vondt'. Så foten (lårbeinet?) ditt er sikkert ikke brukket. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Gjør veldig vondt i spesielle bøyemetoder... Går fint å gå, men når jeg skal bøye og løfte hele foten, er det lit verre.... Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Den er nok bare litt øm etter fallet. Men du falt på rumpen og har vondt i beinet? Hvis du er veldig bestemt på at du har knukket noe gå å ta røntgen. Jeg knall et bein i ankelen en gang, gikk på foten i 5 dager før jeg fikk rotet meg på legevakten. Det gjorde _vondt_. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå