jeckyll Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 jeg er ikke sikker på om dette er riktig plass å poste akkurat dette, men jeg prøver likevel som dere sikkert har skjønt, så er jeg ute etter et program der man kan vrenge litt på lyder. f.eks som å trikse litt med stemmen for å gjøre den mørkere, lysere, osv. bør helst være gratis og jeg beklager om dette er feilpostet, er bare å flytte dersom det er det Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hei og velkommen til forumet. Audacity er gratis og kan gjøre mye av det du ønsker. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Om du er på jakt etter et program som gjør dette realtime, altså at det vrenger på det du sier inn i mikrofonen, kan du sjekke ut AV Voice Changer. Dette er dog ikke gratis. Lenke til kommentar
Fessdalen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hei og velkommen til forumet. Audacity er gratis og kan gjøre mye av det du ønsker. Virker Audacity til steam? spill som CS/CSS etc. Endret 19. november 2008 av Fezzfix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå