Jonas9300 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg ny PC fra komplett.no. Den er med Windows Vista Ultimate. Jeg har forsåvidt ingen erfaring med hva det første jeg må gjøre når jeg har skrudd på en PC for første gang. Så jeg skrev inn produktnøkkelen, fortsatte konfigurasjonen av Windows. Så antok jeg at det bare var å installere det som var av drivere/annet på CDene jeg fikk med. Så jeg gjorde det. Men så har jeg to problemer. Det første vet jeg ikke om er et problem, eller om det skal være slik, får se hva dere mener: 1. Når jeg skrur på skjermen, rett etter at PCen har startet kommer det opp skriften "Analog (her står det noen tall og bokstaver.)" Har jeg gjort skjermen helt klar? Jeg har stilt den inn, så bildet passer, men skjønner ikke hvorfor det kommer bobler med skrift/tall i når jeg skrur den på. Selv om det forsvinner, har jeg aldri sett det på en PC før. 2. Jeg har prøvd ut en del spill, for å sjekke om maskinen er så bra som jeg forventet. Det var den. Men når jeg setter i CD-en til Counter Strike Source skjer det ingen ting. Jeg hører bare at det jobbes i CD rommet. Når jeg så går til "min datamaskin," og klikker på CD rommet for at den skal starte, så står det: "Svarer Ikke, og kommer feilrapport." Hva kan være problemet? Takker for alle svar! Endret 19. mars 2008 av Dezperado Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 1: Det er kanskje bare skjermen som sier at den får signal på VGA inngangen? Mange skjermer har flere innganger, VGA og DVI, og du må velge hvilken du skal bruke. Man pleier forresten å bruke DVI kabel på nye PCer, det er bedre enn VGA. Lenke til kommentar
Jonas9300 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 1: Det er kanskje bare skjermen som sier at den får signal på VGA inngangen? Mange skjermer har flere innganger, VGA og DVI, og du må velge hvilken du skal bruke.Man pleier forresten å bruke DVI kabel på nye PCer, det er bedre enn VGA. Ok. Takk. Noen som kan fortelle litt mer? Også om det at ikke alle spill fungerer :| Lenke til kommentar
Jonas9300 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 1: Det er kanskje bare skjermen som sier at den får signal på VGA inngangen? Mange skjermer har flere innganger, VGA og DVI, og du må velge hvilken du skal bruke.Man pleier forresten å bruke DVI kabel på nye PCer, det er bedre enn VGA. Ok. Takk. Noen som kan fortelle litt mer? Også om det at ikke alle spill fungerer :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå