Werlin Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hei Jeg kjøpte en ny bærbar pc for litt over et år siden, og stort sett er jeg veldig fornøyd. Eneste problemet er at det sitter et nvidia 7000 serie kort i den, og jeg skulle gjerne (etter hvert) ha støtte for directx 10. Er det noen som har noen erfaring med å bytte skjermkort på en bærbar PC? er dette fornuftig, eller lar det seg i det hele tatt gjennomføre? Jeg har bygget en 2-3 PC-er tidligere, men det er noen år siden - nå har jeg for mye å gjøre - er ikke noen hw-freak, men kan da en del. Hva tror dere, er det mulig? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Mest sannsynlig går det ikke, og det sier jeg selvom du ikke har nevnt hva slags pc du har. Det går på noen svært få, og du kan egentlig bare glemme tanken. Det koster penger og det er mange faktorer som spiller inn. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Vis skjermkortet er didikert så skal det vel være mulig?. Koster sikkert mer enn PCen er verdt men Endret 19. mars 2008 av Core2dou Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen få pcer kan du gjøre dette, men gjelder primært dell, clevo og noen andre barebone-produsenter. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Som nevnt tidligere, det går på noen ja, du bør også merke deg at skifter du skjermkort så krever det gjerne litt mer, mulig du må ha ny PSU og større batteri, om det lønner seg? tja i noen tilfeller kanskje, Skjermkort til bærbare finner du stort sett ikke i Norge, i Statene er dette mer utbredt og med den lave Dollarkursen kan du gjøre ett varp der muligens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå